360Xbox Skrivet 2 April 2012 Författare Rapport Skrivet 2 April 2012 Att om en person på Youtube lägger upp 2 filmer så syns bara 1 av dem vilket gör det extremt inkonsekvent. Det här är en av tillfällena som jag verkligen undrar vad Youtube tänkte. Citera
Proccito Skrivet 2 April 2012 Rapport Skrivet 2 April 2012 Att om en person på Youtube lägger upp 2 filmer så syns bara 1 av dem vilket gör det extremt inkonsekvent.Det här är en av tillfällena som jag verkligen undrar vad Youtube tänkte.Antagligen inget alls. OnTopic: När man inte kan sova. Citera
ImCasualGamer Skrivet 3 April 2012 Rapport Skrivet 3 April 2012 När jag ligger och kollar på youtube videos på min mobil sent på kvällarna, somnar med mobilen i hand, och råkar trycka på "gilla" på nån random video. Citera
Suck Skrivet 4 April 2012 Rapport Skrivet 4 April 2012 (redigerat) p12er på cs. Redigerat 4 April 2012 av AlphaZ Citera
Draghguggwhor Skrivet 5 April 2012 Rapport Skrivet 5 April 2012 (redigerat) några av kommentarerna på den här videon "Jag vill lyssna på nordman inte blatten" "Tvi dej Nordman! Tvi dej för att tagit in en blatte i din fina musik som rappar. TVI DEJ!" Redigerat 5 April 2012 av Rawr Citera
Proccito Skrivet 6 April 2012 Rapport Skrivet 6 April 2012 Ungar som skriker och springer runt när man försöker sova bort tiden på flygplatsen. Citera
ImCasualGamer Skrivet 6 April 2012 Rapport Skrivet 6 April 2012 Ungar som skriker och springer runt när man försöker sova bort tiden på flygplatsen.Ungar som springer runt och skriker i största allmänhet. Citera
KuroKaktus Skrivet 6 April 2012 Rapport Skrivet 6 April 2012 Ungar som springer runt och skriker i största allmänhet.Håller med dig. Citera
WASD Skrivet 6 April 2012 Rapport Skrivet 6 April 2012 En dagisklass på bussen :evil:Det stör faktiskt inte mig. Dock har kameraknappen på mobilen verkat gå sönder så jag kan inte ta kort. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.