Muggebigge Skrivet 8 April 2012 Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 (redigerat) Hur gammal är du?Jag har lovat mig själv att inte säga min ålder rakt ut men de i min klass är 12 Redigerat 8 April 2012 av Muggebigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 April 2012 Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 Folk som använder hashtags på facebook. Ok om man har sitt twitterkonto kopplat till facebook, och ursprungligen postade på twitter, men det finns fan folk som sitter och skriver på facebook med hashtags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 April 2012 Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 Det går att lösa :) Har du googlat?Fick det att funka efter ett tag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 April 2012 Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 Folk som använder hashtags på facebook. Ok om man har sitt twitterkonto kopplat till facebook, och ursprungligen postade på twitter, men det finns fan folk som sitter och skriver på facebook med hashtags.Hashtags överhuvudtaget."Äter glass #gott" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 April 2012 Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 "Äter glass #gott"Klockrent. På min tid betydde det där IRC kanaler :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 8 April 2012 Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 Klockrent. På min tid betydde det där IRC kanaler :/Lek inte gammal. Ont, mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 April 2012 Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 Jag har börjat säga "på min tid" om saker ganska ofta. Vet inte riktigt varför, känns bra bara. Men jag förstår att det inte är helt korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 April 2012 Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 Att filer som finns på min dator inte vill hittas när jag ska göra dom körbara :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 April 2012 Rapport Dela Skrivet 9 April 2012 Klockrent. På min tid betydde det där IRC kanaler :/Mm jag fattade inte heller när folk började skriva hashtags, så jag försökte joina kanaler när det stog #nyhetsmorgon på TV :D ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 April 2012 Rapport Dela Skrivet 9 April 2012 Att Wine inte låter mig starta spotify :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 April 2012 Rapport Dela Skrivet 9 April 2012 Att Wine inte låter mig starta spotify :(Det går också att lösa! Allt går att lösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 April 2012 Rapport Dela Skrivet 9 April 2012 Det går också att lösa! Allt går att lösa.Antar att det bara är att googla, lite drygt bara att alla andra .exe program jag provat funkar med wine men inte spotify :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.