Epixa Skrivet 19 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2013 Att alla mina vänner ska bli deprimerade och sen får jag vara kuratorn. Sen lyssnar de inte om man försöker få de på gladare tankar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 19 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2013 Lol commynity, får haters så fort man gör något fel. ( + var lvl 1 och aldrig spelat innan). När det kommer reklma i mobilen på youtube. När man får soppatorsk på moppen. När moppen inte startarnär moppen slocknar efter att den startat. att polisen stoppar en och säger att jag saknar en backspegel på moppen. (har bara den vänstra kvar då jag råkade knäcka den högra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 19 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2013 Lol commynity, får haters så fort man gör något fel. ( + var lvl 1 och aldrig spelat innan). När det kommer reklma i mobilen på youtube. När man får soppatorsk på moppen. När moppen inte startarnär moppen slocknar efter att den startat. att polisen stoppar en och säger att jag saknar en backspegel på moppen. (har bara den vänstra kvar då jag råkade knäcka den högra)Spelar du lol vännen <3 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 19 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2013 (redigerat) att lol blivit en succe Redigerat 19 Juli 2013 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 19 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2013 att lol blivit en succe Att du skrev succé så här: succe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 19 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2013 När man är ute och fiskar och ens rulle går sönder.Eller när man får bottennapp, ska dra upp den så går linan sönder och man förlorar sitt bästa drag!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 19 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2013 (redigerat) Eller när man får bottennapp, ska dra upp den så går linan sönder och man förlorar sitt bästa drag!!! Även det är riktigt irriterande!!! Men när jag fiskar från båt burkar jag ro dit där den sitter fast och lirka loss den med åran. Redigerat 19 Juli 2013 av Draghguggwhor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2013 Även det är riktigt irriterande!!! Men när jag fiskar från båt burkar jag ro dit där den sitter fast och lirka loss den med åran.Jomen om man är för pank för att äga en båt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 22 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2013 Jomen om man är för pank för att äga en båt Då blir det problematiskt, jag lider med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2013 Mitt schema nu när jag börjar gymnasiet. ~8:10-17:00 varje dag. estetik, gg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 22 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2013 Mitt schema nu när jag börjar gymnasiet. ~8:10-17:00 varje dag. estetik, gg.Hur har du fått reda på ditt schema? OnTopic: Att vakna är rätt irriterande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2013 Hur har du fått reda på ditt schema? OnTopic: Att vakna är rätt irriterandeFinns på mitt gymnasiums hemsida, vet dock inte om det är det slutgiltiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.