Proccito Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 fast det leder snarare till sorg och frustration än irritation, annars håller jag med.Jag håller med, men det finns ju ingen sådan tråd. Vi hade en med ilska, men det blev låst för vi hade den här tråden istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 Fast jag brukar oftast inte bli arg på grund av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 Fast jag brukar oftast inte bli arg på grund av det.nä men du skrev "det finns ju ingen sådan tråd." ;) ontopic: när förpackningen förstör grejerna inuti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 Att detta händer under skoltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 När den man är kär i blir tillsammans med någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Onödigt skit i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Folk som tycker att allt i skolan är onödigt skit, och beter sig utifrån denna uppfattning på lektionerna. (inte riktat mot Organism) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2012 När skolan säljer miniräknare, och enbart ger ut "instruktionspapper" till dom miniräknarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 (redigerat) Att 000webhosts FTP ska vara så jävla dryg hela tiden... Command: CWD /public_html/rules Error: Disconnected from server: ECONNABORTED - Connection aborted Error: Failed to retrieve directory listing EDIT: Och att admin har failat så hårt med forumet... Redigerat 14 Mars 2012 av KawaiiNek0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Cartoon Network. Det var världens bästa kanal förr men nu är det bara en massa idiotiska otecknat skit.Ta tillbaka Kurage Den Harige Hunden, Ed, Edd & Eddy, Samurai Jack etc. Den kanalen borde inte ens få ha "Cartoon" i namnet. EDIT: Det gör mig faktiskt mer ledsen än irriterad.Fyfan vad jag håller med dig, jag var mer intresserad av Ed, Edd & Eddy, Kurage den hariga hunde och Samurai Jack.Tider det :)Nu har jag slutat kollat på CN eftersom det är en massa skit som visas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 När den man är kär i blir tillsammans med någon annan.Mattanten...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Mattanten...?huh? OnT: När man slutar och inser att bussen går hem om en timme :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.