Hoppa till innehåll

Saker Som Irriterar Dig


Rekommendera inlägg

Så du menar att om tjejer inte rakar sig så kommer killar gå runt och kalla dom äckliga?

Det tror jag inte.

Jo, det är möjligt, även andra tjejer. Kanske inte "Jävla feministäckel!" direkt IRL men folk kommer bry sig och notera det rejält.

http://svt.se/2.22620/1.2740149/orakade_ar...vackte_natstorm

 

Asså... det är väl en sak om modeller och så är orakade, men seriöst en vanlig kvinna i publiken? Stackarn.

 

onT: Att jag automatist börjar kolla på andra grejer istället för att skriva på min geografi-uppsats.

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När ens klasskamrater röker på och dricker sprit varje helg. Går ju inte att prata med dem för att de ända de pratar om är sprit och "hur hög jag var senaste gången".

Håller med.

Och när man följer med dom, så luktar det bara sprit, och alla har halvdäckat...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att internet vägrar fungera ordentligt.

 

Och sladdar. Det finns få saker i vardagen jag stör mig mer på än sladdar. De trasslar sig, fastnar och jävlas.

Åh vad jag håller med.

 

/Kille vars gamla internet adapter gick sönder och nya inte vill ge någon stark signal och har en 30m internetsladd över hela huset

Redigerat av Lynott
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När ens klasskamrater röker på och dricker sprit varje helg. Går ju inte att prata med dem för att de ända de pratar om är sprit och "hur hög jag var senaste gången".

Men herregud. Det visar endast att de har haft jävligt kul. Jag tror bara att du är avundssjuk för att du blev nobbad och fick spendera kvällen ensam med Lena Handén.

 

Ont: Folk som stör sig på folk som pratar om hur fulla de blev i helgen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...