Whore Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Så du undviker vissa saker av den enda anledningen att det är mainstream? Även om du gillar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Det har lyckats bli så att jag inte gillar dem. Men om jag gillar något som råkar vara mainstream så bryr jag mig egentligen inte om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 26 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2012 HipstersIdag är man hipster om man "klär" sig som en hipster. Gay.Och om man inte lyssnar på mainstream musik. (Jag har aldrig gjort det och nu är jag hipster för det enligt andra(?). Det är bara en identitetskris. Ont: "Hipsters" och ordet "hipster" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2012 Cracked har allt man behöver veta om vad en hipster är! http://digg.com/newsbar/topnews/How_To_Mak...r_CHART_Cracked Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 26 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2012 Får man fråga hur gammal du är nu då?14, ska fylla 15 i år. OnT:Skolans dåliga IT-team(Eller vad man nu vill kalla det), folk som förstår sig mindre på datorer får man leta efter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 26 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2012 Vilken skola? Igen för typ tionde gången - skolsystemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 Vilken skola?Igen för typ tionde gången - skolsystemet.får man fråga om du menar något specifikt? men jag känner likadant, men då är det bara dom nya betygen...samt allt annat som man förnyar så det blir sämre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 Lärdomen som vi ska ta. Trött på att ha historia i varenda ämne om samma grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 Ordet cupcake stör mig lite. Förstår inte grejen med att slänga sig med engelska ord när det finns helt funktionsdugliga svenska ord (muffins). Ändå envisas folk med att säga "Jag bakar cupcakes" istället för "Jag bakar muffins". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 Ordet cupcake stör mig lite. Förstår inte grejen med att slänga sig med engelska ord när det finns helt funktionsdugliga svenska ord (muffins). Ändå envisas folk med att säga "Jag bakar cupcakes" istället för "Jag bakar muffins".Jag stör mig överhuvudtaget på folk som använder engelska ord och fraser när de snackar.. Typ "Han frågade mig om jag kunde göra det här åt honom, men jag bara sorry, that ain't gonna happen!". Det är för fan pinsamt att lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 Ordet cupcake stör mig lite. Förstår inte grejen med att slänga sig med engelska ord när det finns helt funktionsdugliga svenska ord (muffins). Ändå envisas folk med att säga "Jag bakar cupcakes" istället för "Jag bakar muffins".Jag stör mig överhuvudtaget på folk som använder engelska ord och fraser när de snackar.. Typ "Han frågade mig om jag kunde göra det här åt honom, men jag bara sorry, that ain't gonna happen!". Det är för fan pinsamt att lyssna på. Håller med er båda.Sedan när deras engelska är så kass också.Jag säger inte att jag har bra engelska, men jag börjar inte bara prata engelska om jag inte måste det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 Ordet cupcake stör mig lite. Förstår inte grejen med att slänga sig med engelska ord när det finns helt funktionsdugliga svenska ord (muffins). Ändå envisas folk med att säga "Jag bakar cupcakes" istället för "Jag bakar muffins".Jag tycker muffins och cupcakes är två helt olika saker. Så bakar jag cupcakes så säger jag inte att jag bakar muffins.Skillnaden är ju att den ena har glasyr och den andra inte. Stör mig på smyg uppdrag i assasins creed.Snälla, ni misslyckades med att göra ett stealth spel, så straffa inte mig för att ni har fuckat upp skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.