Johnossi Skrivet 1 April 2012 Rapport Dela Skrivet 1 April 2012 Människor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 April 2012 Rapport Dela Skrivet 1 April 2012 sladdar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2012 Att om en person på Youtube lägger upp 2 filmer så syns bara 1 av dem vilket gör det extremt inkonsekvent. Det här är en av tillfällena som jag verkligen undrar vad Youtube tänkte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 April 2012 Rapport Dela Skrivet 2 April 2012 Att om en person på Youtube lägger upp 2 filmer så syns bara 1 av dem vilket gör det extremt inkonsekvent.Det här är en av tillfällena som jag verkligen undrar vad Youtube tänkte.Antagligen inget alls. OnTopic: När man inte kan sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 3 April 2012 Rapport Dela Skrivet 3 April 2012 När jag ligger och kollar på youtube videos på min mobil sent på kvällarna, somnar med mobilen i hand, och råkar trycka på "gilla" på nån random video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suck Skrivet 4 April 2012 Rapport Dela Skrivet 4 April 2012 (redigerat) p12er på cs. Redigerat 4 April 2012 av AlphaZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 5 April 2012 Rapport Dela Skrivet 5 April 2012 (redigerat) några av kommentarerna på den här videon "Jag vill lyssna på nordman inte blatten" "Tvi dej Nordman! Tvi dej för att tagit in en blatte i din fina musik som rappar. TVI DEJ!" Redigerat 5 April 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 April 2012 Rapport Dela Skrivet 6 April 2012 Ungar som skriker och springer runt när man försöker sova bort tiden på flygplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 6 April 2012 Rapport Dela Skrivet 6 April 2012 Ungar som skriker och springer runt när man försöker sova bort tiden på flygplatsen.Ungar som springer runt och skriker i största allmänhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 April 2012 Rapport Dela Skrivet 6 April 2012 Ungar som springer runt och skriker i största allmänhet.Håller med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 6 April 2012 Rapport Dela Skrivet 6 April 2012 En dagisklass på bussen :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 April 2012 Rapport Dela Skrivet 6 April 2012 En dagisklass på bussen :evil:Det stör faktiskt inte mig. Dock har kameraknappen på mobilen verkat gå sönder så jag kan inte ta kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.