Whore Skrivet 11 April 2012 Rapport Dela Skrivet 11 April 2012 (redigerat) Muggebigge: Några namn kan man fortfarande urskilja under den halvgenomskinliga färgen, plus att du glömde censurera ditt eget namn i internetfliken högst upp och i nedre hörnet. Redigerat 11 April 2012 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 11 April 2012 Rapport Dela Skrivet 11 April 2012 (redigerat) Sånt här mojs. Alltså att man skriver lite olika rage-comic saker efter en stjärna. Det gör mig arg!Så, nu har jag hittat din profil, så nu behöver du inte vara rädd för att ge ut ålder. Du ser inte ut att vara en dag över 11. Jag irriterar mig på att mjölken är slut. Vad är fel med mitt inlägg? Kränker jag honom på något sätt? Nej, trodde inte det. Redigerat 12 April 2012 av CooLzlAy3r99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 April 2012 Rapport Dela Skrivet 11 April 2012 Sånt här mojs. Alltså att man skriver lite olika rage-comic saker efter en stjärna. Det gör mig arg!Jag tror det finns nåt addon som faktiskt lägger in bilder för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 April 2012 Rapport Dela Skrivet 11 April 2012 Mitt 9gag hat bara växer och växer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 11 April 2012 Rapport Dela Skrivet 11 April 2012 Godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2012 Ont i halsen på lov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 12 April 2012 Rapport Dela Skrivet 12 April 2012 När byxorna åker ner och kalsongerna åker upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 12 April 2012 Rapport Dela Skrivet 12 April 2012 När byxorna åker ner och kalsongerna åker upp.wut? OnTopic:Att jag glömde köpa kylpasta när jag skaffade nya datordelar, så sitter här med nya grejer jag inte kan använda.Plockade ofc isär gamla datorn innan jag upptäckte detta fel, så får använda min totalkassa laptop istället <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 12 April 2012 Rapport Dela Skrivet 12 April 2012 Jag grävde mig ner under marken för att gömma mina kistor på Minecraft. Sedan använder jag /spawn för att gå och köpa meloner, men när jag ska tillbaks till mina kistor så har jag såklart glömt att använda /sethome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 12 April 2012 Rapport Dela Skrivet 12 April 2012 wut?Byxorna åker typ ner även fast man har bälte och så glider kalsongerna upp och det är skitobekvämt... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 13 April 2012 Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 Så, nu har jag hittat din profil, så nu behöver du inte vara rädd för att ge ut ålder. Du ser inte ut att vara en dag över 11. Jag irriterar mig på att mjölken är slut. Vad är fel med mitt inlägg? Kränker jag honom på något sätt? Nej, trodde inte det.Hej lilla troll. Nej jag är inte 11. Jag är 12. Jag har aldrig sagt emot det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 April 2012 Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 Att jag glömde köpa kylpasta när jag skaffade nya datordelar, så sitter här med nya grejer jag inte kan använda.Plockade ofc isär gamla datorn innan jag upptäckte detta fel, så får använda min totalkassa laptop istället <_<Tror det går att köra med ändå så länge du har bra kylning eller inte gör nåt krävande. Vilket en OS installation kanske är. Har du ingen affär i närheten som säljer kylpasta annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.