Proccito Skrivet 29 April 2012 Rapport Dela Skrivet 29 April 2012 Att jag kan köpa min dator på elgiganten i mitten av maj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2012 Jag hatar forum som tillåter en att ha typ 3-5 bilder i sin signatur och en massa text. Det blir skitjobbigt att läsa igenom trådar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 April 2012 Rapport Dela Skrivet 29 April 2012 Att jag kan köpa min dator på elgiganten i mitten av maj...Om det inte är en laptop råder jag dig att köpa den i delar. Mycket billigare då. Ontopic: Alla jobbiga skoluppgifter som måste göras nu mot slutet. Alla lärare har ju lagt slutprojekt samtidigt. Jag hatar forum som tillåter en att ha typ 3-5 bilder i sin signatur och en massa text. Det blir skitjobbigt att läsa igenom trådar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 29 April 2012 Rapport Dela Skrivet 29 April 2012 (redigerat) Att mitt grafikkort inte vill funka som jag vill. Att man tydligen är rasist för att man gillar sitt land. Redigerat 29 April 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 April 2012 Rapport Dela Skrivet 29 April 2012 Om det inte är en laptop råder jag dig att köpa den i delar. Mycket billigare då.Jag måste ha en laptop, för det är mycket datorer i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 29 April 2012 Rapport Dela Skrivet 29 April 2012 Köpte en bok, Bunny Munros Död, skriven av Nick Cave som är en av mina favoritmusiker. Den var inte helt värdelös, men jag hade förväntat mig någonting annat, någonting mer.. litterärt? Istället drunknade hela boken i en sleazig b-filmatmosfär vilken ofta framstod som krystad. Också upprepningar av vissa ord störde mig ordentligt, när ordet "ultrarapid" nämndes för ungefär tusende gången på femtio sidor slängde jag boken rakt in i väggen av ren frustration över den lathet som infunnit sig hos antingen författaren eller översättaren. Kanske ska läsa om den på originalspråk innan jag fastställer min dom. Att man tydligen är rasist för att man gillar sitt land.Det där hör jag många säga men jag har aldrig någonsin bevittnat att det hänt. Har du något exempel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 April 2012 Rapport Dela Skrivet 29 April 2012 En muskel i pannan som vägrar slappna av, vilket leder till huvudvärk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 April 2012 Rapport Dela Skrivet 29 April 2012 En muskel i pannan som vägrar slappna av, vilket leder till huvudvärk!Jag tror jag känner igen det där, och om det är det jag tänker på, håller jag med dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Efter att vädret har varit för kallt i över ett halvår är det numera för varmt. Dock inte varit ute än, kanske är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Efter att vädret har varit för kallt i över ett halvår är det numera för varmt. Dock inte varit ute än, kanske är bra.Hemma hos mig är det iaf jäkligt skönt väder :D OnT: Att min datormus slutade fungera :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 OnT: Att min datormus slutade fungera :<Hur lyckades du med detta? :D OnTopic:Att jag inte hittar en WM som jag är nöjd med :c (eller, jag orkar inte ens leta xD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Hur lyckades du med detta? :D OnTopic:Att jag inte hittar en WM som jag är nöjd med :c (eller, jag orkar inte ens leta xD)Ingen aning, den bara slutade fungera D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.