Draghguggwhor Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Folk som tror att boxning endast är proffsboxning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Folk som tror att boxning endast är proffsboxning.Förlåt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Pengar, alkohol och idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 INTERNET SOM INTE FUNKAR NÄR MAN VILL SNACKA MED FOLK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2012 Dave37 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 Folk som inte kan acceptera att en del människor vill vara i fred ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 Håler med att folk inte vet :bah:jag irriterar mig på att det finns väldigt många här på fuska som fan inte ens kan stava (facepalm). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 (redigerat) Det är trots allt ett forum för folk i yngre tonåren. Förresten: * Börja alltid mening med en versal. * "fuska" är i det här fallet ett egennamn, alltså versal där också. * "facepalm" är inte ett svenskt ord och står så i meningen att det ser ut som om att det står "[...] inte ens kan stava facepalm." Om du vill indikera att du lägger en hand på pannan använd då gärna Fuskas smiley :_ eller placera din parentes efter meningen. Redigerat 23 Maj 2012 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 Meningen är dåligt formulerad i allmänhet, framför allt på grund av placeringen av ordet "fan". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 Meningen är dåligt formulerad i allmänhet, framför allt på grund av placeringen av ordet "fan".Jag tyckte också det. Det irriterade mig lite grann men jag beslutade att inte påpeka det eftersom användning av svordomar allt som oftast indikerar att personen försöker använda sig av någon form av slang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 Jag tyckte också det. Det irriterade mig lite grann men jag beslutade att inte påpeka det eftersom användning av svordomar allt som oftast indikerar att personen försöker använda sig av någon form av slang.fint :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 mitt skrivbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.