Draghguggwhor Skrivet 23 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2013 När folk vägrar inse att dom har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2013 När folk vägrar inse att dom har rätt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 23 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2013 När folk vägrar inse att dom har fel.*Host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 23 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2013 Äcklig mat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2013 *Host*Det var inte riktat till dig, ska vi dansa ut i en försoningsdans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 23 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2013 När det är äcklig skit i mackan man köpt, som inte stod klart och tydligt på pappret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2013 När mina egna projektioner av verkligheten inte stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2013 Dåliga vinnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2013 Dåliga förlorare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 23 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2013 Robin Stjernberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2013 Folk som gör bra ifrån sig på spel för att deras ping är 2000 och de laggar över banan och dödar alla för att ingen kan se var exakt de är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 24 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2013 JAG FÅR RIKTIG DAMP PÅ FOLK SOM INTE FÖRSTÅR VAD MAN MENAR NÄR MAN SKRIVER REDIG SVENSKA TILL DEM! "Känner mig ofattbart osocial. Då jag kommer få leva själv i helgen, eller en tid framöver." tycker nog jag borde skriva såhär: " jag känner mig osocial som fan. fan kommer vara själv hela helgen :(" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.