Layton Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Folk som inte respekterar andra personers musiksmak.Det gör jag. Det är bara det att de där fjortisarna i tunnelbanan inte respekterar de andra genom att spela upp musik högt. Att Layton tror att en debatt endast ska utgå från åsikter snarare än fakta. Samt bronies, FAN VAD JAG HATAR DEM.Lämna mig ifred :(Du får gärna skriva i PM till mig, men snälla, inte här. Jag gillar inte heller bronies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Det gör jag. Det är bara det att de där fjortisarna i tunnelbanan inte respekterar de andra genom att spela upp musik högt. Lämna mig ifred :(Du får gärna skriva i PM till mig, men snälla, inte här. Jag gillar inte heller bronies.Om han tycker det är irriterande får han väll skriva det? Att min leksaksgroda håller på att gå sönder på ett ställe D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Min copter-film har lossnat i högra hörnet på min iPhone.. Det syns inte som tur är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Min copter-film har lossnat i högra hörnet på min iPhone.. Det syns inte som tur är.This! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Tjejer som tycker dom är fula, och när man ger dom komplimanger springer dom iväg gråtandes, och när man säger "mm, men gör..." så springer dom iväg, så man inte hinner prata klart, och när man står tyst, springer dom iväg gråtandes för man inte sagt något. VAD FAN SKA MAN GÖRA DÅ!!!?? Rulla tummarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Tjejer som tycker dom är fula, och när man ger dom komplimanger springer dom iväg gråtandes, och när man säger "mm, men gör..." så springer dom iväg, så man inte hinner prata klart, och när man står tyst, springer dom iväg gråtandes för man inte sagt något. VAD FAN SKA MAN GÖRA DÅ!!!??Rulla tummarna?"Håller med, du är rätt ful." OnT: När internet fuckar i skolan och segar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 "Håller med, du är rätt ful." OnT: När internet fuckar i skolan och segar.Men vad man än gör så springer dom iväg gråtandes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 När matteboken (och övriga läromedel) använder bildligga uttryck ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Men vad man än gör så springer dom iväg gråtandesHålla käft låter som en bra idé. [: Volvoraggare stör mig något sjukt mycket, verkligen inte min stil och "kultur". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 rövslickare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Tjejer som tycker dom är fula, och när man ger dom komplimanger springer dom iväg gråtandes, och när man säger "mm, men gör..." så springer dom iväg, så man inte hinner prata klart, och när man står tyst, springer dom iväg gråtandes för man inte sagt något. VAD FAN SKA MAN GÖRA DÅ!!!??Rulla tummarna?Beror väl på vad det är för komplimanger du ger. Exempelvis kanske det inte funkar att säga "Absolut inte, din mustasch syns nästan inte alls!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Om han tycker det är irriterande får han väll skriva det? Att min leksaksgroda håller på att gå sönder på ett ställe D:Personer som skriver väll istället för väl. Det där var ett exempel. Om hur situationen var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.