Simple Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Modern "konst".Varför ser all "konst" ut som att någon har slängt en hink med färg på papper sen gnuggat röven på det?För att konst är subjektivt.B) Fast jag håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Modern "konst".Varför ser all "konst" ut som att någon har slängt en hink med färg på papper sen gnuggat röven på det?Jag såg en konstnär som fyllde sin rumpa med färg och sprutade sedan ut det. Leta en stund efter bilden men hittade den tyvärr inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Alla som bryr sig om någon sport överhuvudtaget. Förutom e-sport då. Men varför vara fysisk? I don't get it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Alla som bryr sig om någon sport överhuvudtaget. Förutom e-sport då. Men varför vara fysisk? I don't get it.De har intresse av vanlig sport precis som du har intresse av esport. Själv är jag inte intresserad av något av dem. Framför allt inte när det är länder mot varandra. Alla liksom bara hejjar på det landet de kommer ifrån... När det är lag som man själv sökt upp av andra anledningar än att det är de som bor närmast är det lite mer logiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 När civil-biljävlarna är ivägen så man inte kan smita från polisen i TDU2 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Folk som säger "de måste varit höga för att komma på något sånt här" när de ser på film eller lyssnar på musik. Nej, det är bara du som är inskränkt och fantasilös, håll käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 När folk är oerhört aggressiva gentemot människor som ibland råkar haspla ur sig något utan att tänka före. ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Syftar du på mig? Nej, jag menar faktiskt folk som direkt avfärdar det som "konstigt" och säger någonting i stil med det jag skrev. Okunniga människor som avfärdar grejer utan att förstå sig på det eller ens försöka vilja förstå det. De trivs så bra med den sortens underhållning de blir tvångsmatade med och saknar smak. Jag är tillräckligt observant för att bedöma hur det var menat. Det är inte så att jag exploderar i mordiskt raseri varje gång meningen yttras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Alla som bryr sig om någon sport överhuvudtaget. Förutom e-sport då. Men varför vara fysisk? I don't get it.För att dom tycker det är kul? OnT: när internet är onödigt segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 att vara förkyld -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 (redigerat) att vara förkyld -.-Har gått runt och hostat hela dagen, kan knappt prata för då börjar jag hosta. Redigerat 7 Januari 2012 av Charlielol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 När mjölet inte räcker till två pizzor :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.