Guggo Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Orka vara förskyld. Jag hinner fan inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Skolan börjar imorgon. "/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Skolan börjar i övermorgon ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Skolan börjar i övermorgon ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Skolan börjar i övermorgon ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Jag har inget emot att skolan börjar. Ni alla måste gå på tråkiga skolor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Lärarna på min skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Jag har inget emot att skolan börjar. Ni alla måste gå på tråkiga skolor.Dock skönare att ha lov? När sin följeslagare i Skyrim fastnar och man måste gå igenom t.ex. en dörr för "loading screen" för att få henne/honom tillbaka. ]: (Ibland är man långt ifrån en..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Dock skönare att ha lov?Jag gillar variation och ser fram emot att komma tillbaks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 (redigerat) Att min geografilärare är väldigt dålig och förstör tvåan. :) Redigerat 8 Januari 2012 av Johnossi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Att min geografilärare är väldigt dålig och förstör tvåan. :)*FNIZZ* Att det är reklam i 20 min ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Att min geografilärare är väldigt dålig och förstör tvåan. :)Finns det inget lättare sätt att få MVG på? :D OnT: Citatet "Life is like a box of chocolates: you never know what you're going to get". Köper man en chokladask vet man väl precis vad man får? Gillar inte filmen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.