Dave37 Skrivet 22 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2012 Världen, miljöförstörningar och krig. Fattigdom. Sjukdomar. Att jag bryr mig men inte kan gör amycket åt det, så jag försöker inte ens.Det finns massor att göra åt det, men det tar tid och är verkligen inte gjort i en handvändning. Men i det längre loppet kommer resultaten vara mycket tydliga. OnT: Att vartenda kemi-uppgift jag gör blir fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2012 Det finns massor att göra åt det, men det tar tid och är verkligen inte gjort i en handvändning.Ja precis. Men en människa ensam måste kämpa mycket för att göra skillnad, därför gör jag ingenting.Förutom att panta burkar och ge till fattiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2012 Ja precis. Men en människa ensam måste kämpa mycket för att göra skillnad, därför gör jag ingenting.Förutom att panta burkar och ge till fattiga...Ja gör din del. Om alla tänker "att bara jag ändrar mig så hjälper det inte" så kommer det inte göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2012 Ja precis. Men en människa ensam måste kämpa mycket för att göra skillnad, därför gör jag ingenting.Förutom att panta burkar och ge till fattiga...Det gör ingen skillnad. och tro mig, du är långt ifrån ensam och behöver inte vara det om du inte vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 22 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2012 Fönster som tar fokus när man startar dem ifrån en terminal.This. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2012 (redigerat) Snö > slask > regn = mer slask.. Redigerat 22 Januari 2012 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 22 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2012 Läxor som ska vara klara på en dag men som egentligen behövs en vecka för att bli klara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2012 folk med musik underlektion, och som inte vill sänka ljudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2012 Folk som avgudar Anonymous. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 23 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2012 Folk som avgudar Anonymous.^This. P12or. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 23 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2012 ^This. P12or.Du är ju en själv? OnT: Äcklig sås på Kebabpizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2012 Du är ju en själv?Han syftar nog på personligheten P12 och inte åldern P12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.