OpeningTitles Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 (redigerat) OpeningTitles är coolaste P12an. OnT: Att ingen är online såhär dags.:) WASD är den snällaste personen här i Fuska ;) Redigerat 24 Januari 2012 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 När tanten (väldigt fin tjej på typ 20 bast) på Brothers inte kan lägga undan kläderna i ca. 2 timmar så mamma kan hämta dem istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 När man släpper ut cola-rapar ur näsan och det svider som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 :) WASD är den snällaste personen här i Fuska ;)Irriterar det dig? ;) onT: Att inga skor passa på mina kontigt formade fötter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 Att hamna efter i skolarabetet för att man pluggar.Vänta nu, hur är det möjligt? ._. OnTopic:Kommunens datorer/nätverk är så extremt begränsade att jag inte ens kan tanka ner min musik från min dator! >:C Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 Vänta nu, hur är det möjligt? ._. OnTopic:Kommunens datorer/nätverk är så extremt begränsade att jag inte ens kan tanka ner min musik från min dator! >:CJag tror det är att om man tex pluggar matte för mycket, så hinner man inte den historia-uppgiften man ska göra. ;) När folk helplötsligt slutar svara när man chattar med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 Vänta nu, hur är det möjligt? ._.Om du någonsin tänker plugga på ett universitet/högskola med högt tempo så lär du få veta hur det går till. OnT: När man måste prioritera mellan psykiskt välbefinnande och utbildning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 när man inte har tillräkligt bra kamera så man kan ta kort på norrskenet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 Irriterar det dig? ;) onT: Att inga skor passa på mina kontigt formade fötter.Glömde bort att det var tråden om vad som irriterar dig xD, trodde det var tråden där man skulle skriva vad som rycker upp en. OnT: Att man är trött Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 Glömde bort att det var tråden om vad som irriterar dig xD, trodde det var tråden där man skulle skriva vad som rycker upp en.Växlar ihop det. Vissa saker som irriterar andra rycker tydligen upp mig och tvärt om. Trådarna kan nästan slås ihop ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Folk som lägger väskan/matkassen på sätet bredvid sig på en i princip fullsatt buss och låtsas som ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Folk som lägger väskan/matkassen på sätet bredvid sig på en i princip fullsatt buss och låtsas som ingenting.Du kan ju testa att be dom flytta på sin väska? Om ingen säger till så brukar jag utgå från att de inte vill sitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.