WASD Skrivet 28 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2012 Imba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 28 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2012 Cartoon Network. Det var världens bästa kanal förr men nu är det bara en massa idiotiska otecknat skit.Ta tillbaka Kurage Den Harige Hunden, Ed, Edd & Eddy, Samurai Jack etc. Den kanalen borde inte ens få ha "Cartoon" i namnet. EDIT: Det gör mig faktiskt mer ledsen än irriterad.Samma historia med Nickelodeon och Disney Channel. Själv kollade man på alla tre när man var mindre. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 28 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2012 Samma historia med Nickelodeon och Disney Channel. Själv kollade man på alla tre när man var mindre. :cool:Jag saknar hey arnold :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2012 (redigerat) De flesta kommentarerna till denna artikel äcklar mig, jag hoppas verkligen att dom är troll. http://cnsnews.com/news/article/homecoming...artner-his-love "I wish you had NOT posted that picture on the main page with no warning to viewers. Offensive." "see those children in the background... thats why this shouldnt be allowed!" "Excuse me while I puke for a while! It almost makes me ashamed of being a Marine! Note I said almost!" "Wow... That picture is absolutely disgusting. Americans should be ashamed that this trash was photographed in front of our flag. God hates gays" Redigerat 4 Mars 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 5 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2012 De flesta kommentarerna till denna artikel äcklar mig, jag hoppas verkligen att dom är troll.http://cnsnews.com/news/article/homecoming...artner-his-love "I wish you had NOT posted that picture on the main page with no warning to viewers. Offensive.""see those children in the background... thats why this shouldnt be allowed!""Excuse me while I puke for a while! It almost makes me ashamed of being a Marine! Note I said almost!""Wow... That picture is absolutely disgusting. Americans should be ashamed that this trash was photographed in front of our flag. God hates gays"Det där äcklar mig (alltså kommentarerna)OnT: Rasism Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 5 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2012 Cartoon Network. Det var världens bästa kanal förr men nu är det bara en massa idiotiska otecknat skit.Ta tillbaka Kurage Den Harige Hunden, Ed, Edd & Eddy, Samurai Jack etc. Den kanalen borde inte ens få ha "Cartoon" i namnet.Wait, har dom tagit bort Ed, Edd & Eddy?!Har inga andra betalkanaler än Discovery Channel än Comedy Central men fan... Så får dom inte göra för dom som har kanalen ;_; OnTopic:Att jag måste till skolan idag, även om jag sen... :c Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2012 Att det är "KONY 2012" kommentarer på alla videor på Youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 7 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2012 Att samhället fokuserar mer på att utrota könsdiskriminering mot kvinnor än vad dom fokuserar på att utrota könsdiskriminering mot män. EDIT: Nej, vänta. Könsdiskriminering mot män finns ju inte!Det finns visst könsdiskriminering av män. Men det är logiskt att samhället fokuserar mer på kvinnor för att könsdiskrimineringen av kvinnor är STÖRRE.Thumbs up if you liked this video!My favorite part was 00:00 to 03:54First!Hey. Thumbs up so the video creating sees this!Jag hatar när folk skriver vad som händer i videon, och sen ba LOOOOL: I'm only 14 but I love this music!Sånt är ju underbart!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2012 Det finns visst könsdiskriminering av män. Men det är logiskt att samhället fokuserar mer på kvinnor för att könsdiskrimineringen av kvinnor är STÖRRE.Och därför kan man inte fokusera på att få bort diskriminering av män lika mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 9 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 När man är kär i någon och den personen inte tycker likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 När man är kär i någon och den personen inte tycker likadant.fast det leder snarare till sorg och frustration än irritation, annars håller jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 Att jag har en skum känsla av denna tråd har haft 99 sidor jättelänge och aldrig blir sida 100. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.