ImCasualGamer Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 What's the point of doing anything?Fan, du snodde ju min fråga. D= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Utländsk bakgrund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 1 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2011 Har du också sexigt hår som jag?Troligtvis sexigare. What's the point of doing anything?It depends on what you want to do. But after having this question further scrutinized, I can't come up with some formal and good answer. So my answer is; Absolutely fucking nothing! Utländsk bakgrund?Beror på hur man vill se det. Hyfsat långt tillbaka, ja. Om mina föräldrar, morföräldrar eller mormors-föräldrar är av annan kultur, etnicitet etc. så nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 September 2011 Rapport Dela Skrivet 1 September 2011 När var det senaste gången du var förkyld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 1 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2011 När var det senaste gången du var förkyld?Förra veckan får jag lov att erkänna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 1 September 2011 Rapport Dela Skrivet 1 September 2011 MEN, är ditt hår sexigare än mitt hår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 2 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 MEN, är ditt hår sexigare än mitt hår?Ja, en perfekt rundad knut med en fin tofs på. Det har inte du eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 September 2011 Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 skimmar du fortfarande? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 2 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 skimmar du fortfarande? :DSjälvklart! men fick sluta skimma i juli tills vidare då jag fick en fraktur + hematom på foten. Dessutom lider mina ben av kompartment så jag har inte tränat till 100% i år. Men nästa år dåfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 5 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 BUMP. För att jag förtjänar mer frågor än de jag fått. (Fyller år idag dessutom bitches) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Grattis :D Fått något kul? Speciella planer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 6 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Grattis :D Fått något kul? Speciella planer?Tack! Fick nädvändigheter, minneskort, hörlurar, pengar och får välja valfri parfym haha. Duger för mig och mina behov :) Planer; 1. Köpa dator. 2. Öppna sparkonto inför tatuering i januari. 3. Köpa Blåvitt eller Arsenaltröja! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.