ImCasualGamer Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Skrivet 31 Augusti 2011 What's the point of doing anything?Fan, du snodde ju min fråga. D= Citera
Johnossi Skrivet 1 September 2011 Författare Rapport Skrivet 1 September 2011 Har du också sexigt hår som jag?Troligtvis sexigare. What's the point of doing anything?It depends on what you want to do. But after having this question further scrutinized, I can't come up with some formal and good answer. So my answer is; Absolutely fucking nothing! Utländsk bakgrund?Beror på hur man vill se det. Hyfsat långt tillbaka, ja. Om mina föräldrar, morföräldrar eller mormors-föräldrar är av annan kultur, etnicitet etc. så nej. Citera
360Xbox Skrivet 1 September 2011 Rapport Skrivet 1 September 2011 När var det senaste gången du var förkyld? Citera
Johnossi Skrivet 1 September 2011 Författare Rapport Skrivet 1 September 2011 När var det senaste gången du var förkyld?Förra veckan får jag lov att erkänna Citera
FreakyStyley Skrivet 1 September 2011 Rapport Skrivet 1 September 2011 MEN, är ditt hår sexigare än mitt hår? Citera
Johnossi Skrivet 2 September 2011 Författare Rapport Skrivet 2 September 2011 MEN, är ditt hår sexigare än mitt hår?Ja, en perfekt rundad knut med en fin tofs på. Det har inte du eh? Citera
Johnossi Skrivet 2 September 2011 Författare Rapport Skrivet 2 September 2011 skimmar du fortfarande? :DSjälvklart! men fick sluta skimma i juli tills vidare då jag fick en fraktur + hematom på foten. Dessutom lider mina ben av kompartment så jag har inte tränat till 100% i år. Men nästa år dåfan! Citera
Johnossi Skrivet 5 September 2011 Författare Rapport Skrivet 5 September 2011 BUMP. För att jag förtjänar mer frågor än de jag fått. (Fyller år idag dessutom bitches) Citera
Whore Skrivet 6 September 2011 Rapport Skrivet 6 September 2011 Grattis :D Fått något kul? Speciella planer? Citera
Johnossi Skrivet 6 September 2011 Författare Rapport Skrivet 6 September 2011 Grattis :D Fått något kul? Speciella planer?Tack! Fick nädvändigheter, minneskort, hörlurar, pengar och får välja valfri parfym haha. Duger för mig och mina behov :) Planer; 1. Köpa dator. 2. Öppna sparkonto inför tatuering i januari. 3. Köpa Blåvitt eller Arsenaltröja! :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.