Musten Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 Är det inte jobbigt att behöva ändra fonten vid varje inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 29 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 Är det inte jobbigt att behöva ändra fonten vid varje inlägg?Nä, tar kanske en sekund extra att välja fonten så det är inte speciellt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Vad har du för intressen? Vad pluggar du/jobbar du med? Vart är du på väg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 (redigerat) Vad har du för intressen? Vad pluggar du/jobbar du med? Vart är du på väg?Mitt största intresse är just nu hockey, ES närmare sagt. Samt NFL. Pluggar just nu IT- Nätverks säkerhet. Den frågan kan tolkas på ganska många sätt, hur tänkte du att jag skulle tolka den? Redigerat 5 Oktober 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Tolka och svara hur du vill. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Är på väg till att bli "utbildad" nätverkstekniker med bland annat ett CCNP cert vilket ger mig möjlighet till att jobba vart jag vill i världen, vilket jag har tänkt att utnyttja till fullo innan jag stadgar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2011 När var det senaste gången du var förkyld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Vad tycker du om Juholt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 När var det senaste gången du var förkyld?Flera år sedan. Vad tycker du om Juholt ?Tycker ingenting alls. Tycker mest det är skamligt av media att granska han så hårt när de flesta huvudmän i alliansen har värre mygel för sig men slipper granskning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Hur ser du på bidragsfusk (oavsett politisk åsikt) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Hur ser du på bidragsfusk (oavsett politisk åsikt) ?Gillar det inte alls. Men det är så många som håller på med att bidragsfuska att det är rent av ledsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 (redigerat) Vilket lag i ES satsar du mot då? Förebild inom hockeyn? Redigerat 14 Oktober 2011 av Videogame Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.