Nomatic Skrivet 14 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Vilket lag i ES satsar du mot då?Förebild inom hockeyn?Färjestad är det enda valet.Pekka, större spelare inom hockeyn får man leta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Vilket lag håller du på i NHL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Vilket lag håller du på i NHL?Detroit Red Wings. Originellt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Ointresserad av hockeyallsvenskan antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Ointresserad av hockeyallsvenskan antar jag?Inte helt ointresserad, men det är under kvalserien som man börjar lägga lite extra tid på att följa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 11 December 2011 Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 Är jag störande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 Är jag störande?Inte fått den uppfattningen av dig, så nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 December 2011 Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 Varför har du ingen avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 December 2011 Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 Varför anser du att tex "vara genetiskt stor" är bullshit (det är så jag uppfattat det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 December 2011 Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 Tror du Skelzor är kär i dig? Har du ätit Bullens varmkorv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 Varför har du ingen avatar?Har inte hittat någon passande. Varför anser du att tex "vara genetiskt stor" är bullshit (det är så jag uppfattat det)Antar att du syftar på mitt uttalande att det är bullshit att man har gener som gör att man blir starkare/bygger muskler snabbare.Varför? För att det finns ingen som helst grund till ett sådant uttalande. Tror du Skelzor är kär i dig?Har du ätit Bullens varmkorv?Nej varför skulle han vara det?Nej jag har inte ätit Bullens varmkorv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 11 December 2011 Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 Varför kan du inte se att vi är tunga grabbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.