admin Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Affären bör fungera nu om inte annat, hör av dig om den ej gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Affären bör fungera nu om inte annat, hör av dig om den ej gör det.Skulle du kunna ge lite mer information? Jag som programmerare är intresserad av mer än bara ett inlägg som säger "fixat". För övrigt såg jag inget fel i affären innan och märker ingen ändring nu efter du skrivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Nu ser den normal ut igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Skulle du kunna ge lite mer information? Jag som programmerare är intresserad av mer än bara ett inlägg som säger "fixat". För övrigt såg jag inget fel i affären innan och märker ingen ändring nu efter du skrivit.Den fungerade när jag kollade, så troligtvis så handlade det om någon form av caching hos t.ex. användaren. Inga ändringar gjordes med andra ord för att få den att fungera ;) Inte av mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 September 2011 Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 Den verkar se bra ut nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.