FreakyStyley Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Goddagens, jag är en flitig användare av Gimp men har bestämt mig över att gå över till Photoshop. Så jag skulle behöva hjälp med två saker: Vilken version är bäst? (CS3 etc) Har ni tips på några bra guider? Tack i förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Har testat allt från CS2 till CS5, skulle säga att CS3 är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Jag har alltid använt CS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OxO Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Jag tycker CS5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Jag har alltid använt CS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Vad är det för skillnad på versionerna? Vad gör att en nyare version blir sämre? Kan tänka mig att de lägger till en massa avancerat skit som ingen använder som segar ner programmet och gör ändringar i layouten som man är ovan med. Så som mycket mjukvara tyvärr leder till idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Vad är det för skillnad på versionerna? Vad gör att en nyare version blir sämre? Kan tänka mig att de lägger till en massa avancerat skit som ingen använder som segar ner programmet och gör ändringar i layouten som man är ovan med. Så som mycket mjukvara tyvärr leder till idag.Det som är mest nytt i dom senare verisonerna är ju 3d, tror det kom i cs4 elr cs5. Men det är många funktioner för te.x retuchering som kom i cs5. Jag kör själv CS5.5 i photoshop. Men jag ser att det har utvecklas. Men som jag ser är CS3 och CS4 bra insteg i photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 September 2011 Rapport Dela Skrivet 11 September 2011 Har testat CS 2,3 och 5, märker ingen större skillnad förutom layouten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Har testat CS 2,3 och 5, märker ingen större skillnad förutom layouten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.