Xade Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 komemr det komma nåt expansions set till BF vietnam?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 De finns inget fastställt men de kommer säkert komma något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 tror inte det men det kommer komma battlefield 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 eftersom detta är en bf vietnam tråd så ska jag passa på att fråga: hur lyfter man upp båtar eller bilar med helikoptern? Jag vet att om man trycker på "space" så kommer en kätting ner från helikoptern, men hur får man den att fastna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 komemr det komma nåt expansions set till BF vietnam?? Nja, det vet ingen just nu men om man läser lite på PC Tidningar eller något liknande så kommer det säkert att stå nåt om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 fasnar kättingarna inte av sig stjälv? det gör dem da för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Det kommer ett nytt BF som heter Battle Field 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 eh... hum jag fråga om det skulel komma ett expansions pak... börja ingen annan diskution nu,.... men kommer BF 2 vara vietnam lr WW2? om de e vietnam kan man ju nästan kalla det expasions set Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 tror det kommer va mer som dom vanliga bf annnars det kanske de är ett annat krig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 BattleField 2 kommer vara som Modden DesertCombat! med M16 m.m.!! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 eh... hum jag fråga om det skulel komma ett expansions pak... börja ingen annan diskution nu,.... Det är ju det vi snackar om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 jaja ok, men desert combat e ju inte så kul som BF 42... e det verkligen värt att köpa BF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.