DjLudde Skrivet 18 September 2011 Rapport Dela Skrivet 18 September 2011 Seeden är då Epicworld Gjorde ett inlägg på minecraftforum som jag inte orkar översätta men ni kan se det här! Säg vad ni tycker ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 18 September 2011 Rapport Dela Skrivet 18 September 2011 Tråkig om du frågar mig, på tok för alldaglig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 18 September 2011 Rapport Dela Skrivet 18 September 2011 Seeden är då EpicworldGjorde ett inlägg på minecraftforum som jag inte orkar översätta men ni kan se det här! Säg vad ni tycker ;)Coolt :o Gillar mest bergen, men hur ska man "få" världen? Eller är det meningen? Ska man skriva "epicworld" i seeden eller vad? haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 18 September 2011 Rapport Dela Skrivet 18 September 2011 Coolt :o Gillar mest bergen, men hur ska man "få" världen? Eller är det meningen? Ska man skriva "epicworld" i seeden eller vad? hahaja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 19 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2011 Coolt :o Gillar mest bergen, men hur ska man "få" världen? Eller är det meningen? Ska man skriva "epicworld" i seeden eller vad? hahaStort E, alltså EpicworldAnnars funkar det ej ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 27 September 2011 Rapport Dela Skrivet 27 September 2011 Hm, har alltid undrat vad seed är till för. (är newbie på minecraft) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Hm, har alltid undrat vad seed är till för.(är newbie på minecraft)Haha :D Btw min tråd på minecraftforumet stängdes pga att jag är en bumper.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Tack för seeden ;) Har gjort slime farm, ett mellan stort hus (kommer göra större) och så har jag en gruva i en av dem där bergne ^_o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 8 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 Tack för seeden ;) Har gjort slime farm, ett mellan stort hus (kommer göra större)och så har jag en gruva i en av dem där bergne ^_oHur gör man en slime farm??? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 8 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 Googla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Hur gör man en slime farm??? :ohttp://www.minecraftwiki.net/wiki/Slime Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 10 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 http://www.minecraftwiki.net/wiki/SlimeTackar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg