Proccito Skrivet 20 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2011 (redigerat) Vi får se. Dom är inte dumma hela tiden, men när dom är det så är dom det mycket. Men tack endå :) Btw, så får vi vara bo där första året, så jag kommer att flytta när jag börjar tvåan. Men en annan andledning är att jag inte vill fly längre. Folk har sagt till mig, när "Du är med dom, gå undan" Varför ska jag ändra på mig när det är dom som drygar? Redigerat 21 September 2011 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 September 2011 Rapport Dela Skrivet 21 September 2011 Men en annan andledning är att jag inte vill fly längre.Folk har sagt till mig, när "Du är med dom, gå undan"Varför ska jag ändra på mig när det är dom som drygar?Säg som det är, du är ju inte med dem frivilligt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2011 Säg som det är, du är ju inte med dem frivilligt ?Det är därför jag sätter mig i rummet, men då klagar dom på att jag är osocial -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 21 September 2011 Rapport Dela Skrivet 21 September 2011 Och vem bryr sig, varför egentligen? Längd hit och längd dit. Tjock och smal. Ful eller snygg. Utseendefixerade värld :(Om jag får gissa är du en fet dvärg som är ginger...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 23 September 2011 Rapport Dela Skrivet 23 September 2011 (redigerat) Om jag får gissa är du en fet dvärg som är ginger...?Varför var ginger med i den meningen? Gingers är inte fula. Redigerat 23 September 2011 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 23 September 2011 Rapport Dela Skrivet 23 September 2011 (redigerat) Varför var ginger med i den meningen? Gingers är inte fula.Folk tycker gingers är fula, folk tycker att feta är snygga.Du kanske tycker gingers är rå läckra, han tycker väl att gingers är fula. Redigerat 23 September 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 23 September 2011 Rapport Dela Skrivet 23 September 2011 Gingers är vad Nietzsche hade i åtanke när han beskriv sin übermensch i Så talade Zarathustra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Ingen som har någon idé? Försökte vara social med dom nu, men dom låste ute mig -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Alltså seriöst, du måste flytta. Du kommer bara ta pykisk skada av att ha det som du har det nu. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Men jag vill inte flytta om det inte är absolut sista utvägen. Jag orkar inte fly från mina problem, jag vill möta dom öga mot öga, men jag vågar inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 Det är precis det som är grejen. Om du inte vågar nu kommer du aldrig göra det eftersom att de trycker ner dig och gör dig fegare hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 Jo jag vet det. Men vet ni hur jag ska kunna våga mer? Öka självförtroendet har jag tänkt, men vet inte hur jag ökar det. Testat att söka på google, men hittar inget som hjälper mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.