Satisfaction Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 (redigerat) Nu går det att ladda ner den "öppna" Battlefield 3 Betan. Först så behövs Origin klienten, och i den kan du välja att ladda ner BF3 Betan. Totalt är det ca 4GB som ska laddas ner, och med dålig lina kan det ta ett tag. Ganska säkert är att det är värt det i slutändan. Ifall det är någon som redan testat betan, vad har ni att säga om spelet så här långt? Redigerat 29 September 2011 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 Laddar ner det på xbox 360 för orkar inte vänta på det på datorn men jag köper det nog på datorn om jag gillar det men jag är ju mer för cod :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 Allt som har med COD att göra nu är old news. Battlefield har tagit över totalt. Inte en chans att MW3 kan toppa det här, återkommer när jag har spelat mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 Allt som har med COD att göra nu är old news. Battlefield har tagit över totalt.Inte en chans att MW3 kan toppa det här, återkommer när jag har spelat mer.jag har bara fastnat på cod hatade bfbc2 gillar medal of honor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 MW3 är MW2 med lite nya vapen och nya namn på perks som gör samma sak. Battlefield 3 är NYTT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 älskar mw2 så jag gillar nog mw3 också provar bf3 betan nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 kan inte ens ladda ner det, när jag clickar på download kommer jag vidare och sedan avbryts nedladdningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 i <3 bf3 det äger ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 Ganska najs, det är första gången jag spelar ett BF spel :D (undantag från BFP4F Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 Älskar det! CoD kommer aldrig kunna toppa det här. Jag tycker det är riktigt "satisfying" att få till en perfekt headshot med sniper. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 Har haft delad åsikt om spelet. Har inte spelat med någon PSN-vän ännu. Det behöver man göra för att få till ett perfekt teamplay. Då blir det nog roligare. Är alltid tråkigt med personer som bara spelar för sin egna statistik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Har haft delad åsikt om spelet. Har inte spelat med någon PSN-vän ännu. Det behöver man göra för att få till ett perfekt teamplay. Då blir det nog roligare. Är alltid tråkigt med personer som bara spelar för sin egna statistik.Kan ju vara för att du spelar konsoll. Spelet är sjukt mycket bättre på pc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg