Fjeddo Skrivet 30 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Hm, hade visst bara 1 års garanti från Alina. Från MSI ska jag däremot ha 2 år, men hittar inte hur jag ska gå tillväga för att returnera den via MSI. Kan någon länka om ni vet? Har letat runt på MSI's hemsida utan resultat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Hm, hade visst bara 1 års garanti från Alina. Från MSI ska jag däremot ha 2 år, men hittar inte hur jag ska gå tillväga för att returnera den via MSI. Kan någon länka om ni vet? Har letat runt på MSI's hemsida utan resultat...Maila dem och fråga hur du ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 30 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Maila dem och fråga hur du ska göra.Åfan, verkar inte finnas någon svensk mail. Engelska är ju inte kanske min starkaste sida, men får väll ta hjälp av någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 Ring istället. Min laptop brukade också bli överhettad förut. Jag lyckades få upp grafikkortet i ca 117 grader celcius när jag spelade aion. Ringde in till samsung och puckot bad mig formatera den.. gjorde det och det var likadant.. Skickade in den, och jodå den kom tillbaka, mycket kallare. Ingen aning vad de gjorde (Men det är samma dator). Men skippa återförsäljaren... Kör bara via tillverkaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.