Epixa Skrivet 7 September 2013 Rapport Dela Skrivet 7 September 2013 Jag spelar inte LolDet är riktigt bra att du inte gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 September 2013 Rapport Dela Skrivet 7 September 2013 Cyklade ca 5.44 km idag utan att ta tag i styret en enda gång. Alltså, inga stopp, inga bromsningar, inga växlingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 September 2013 Rapport Dela Skrivet 7 September 2013 Jag läste i 200% takt förra terminen med högsta betyg i allt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 September 2013 Rapport Dela Skrivet 7 September 2013 Jag har ett unikt DNA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 September 2013 Rapport Dela Skrivet 7 September 2013 Jag läste i 200% takt förra terminen med högsta betyg i allt.Vart läser du nu eller är du klar med universitetsstudierna nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 September 2013 Rapport Dela Skrivet 12 September 2013 (redigerat) Har ungefär en halv kandidatexamen och en halv mastersexamen. Planen är att avsluta kandidatexmaen denna termin och mastersexamen nästa termin. Denna termin läser jag ekonomi och matte (samtidigt som jag skriver mitt kandidatarbete då) på Lunds universitet (ekonomin ska rymmas som valfira kurser i min kandidatexamen är det tänkt). Redigerat 12 September 2013 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.