Luxaxix Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 Allt annat utom hard är för pussies.. One shot creepers FTW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 På hard är det monster överallt och dom skadar satans mycket mer och har mer HPHar hört att det är mindre monster på hard än på normal bara det att dom har mer HP, har inte testat hard så mycket iofs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Har hört att det är mindre monster på hard än på normal bara det att dom har mer HP, har inte testat hard så mycket iofs.Det är det absolut inte, känns inte som det i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Det är det absolut inte, känns inte som det i alla fallLika många mobs på alla svårighetsgrader över peacefull. http://www.minecraftwiki.net/wiki/Difficulty Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 (redigerat) Det där är mitt försvar. Ganska så nöjd. Men man kan ju fixa till pressure plates också istället för lever. Gjorde videon för länge sen så huset o allt är risigt. Redigerat 9 Oktober 2011 av Rhino Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 rätt ok, jag vet vad jag ska göra för försvar sen när snögubbarna kommer. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 rätt ok, jag vet vad jag ska göra för försvar sen när snögubbarna kommer. :PVa!? Kommer de snögubbar i 1.9 eller w00t? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 http://www.minecraftwiki.net/wiki/Snow_Golem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2011 Fysatan va härligt med mer mobs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 13 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2011 japp men de spawnar ju inte automatiskt.. Man får göra Snow Golems själv :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Mitt försvar mot mobs? Peaceful Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Jag har skaffat en pilbåge nu och en drös pilar som är ett ypperligt försvar mot mobs. Lyckades överleva 3 creepers som föll ner på mitt huvud tack vara det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg