Dave37 Skrivet 16 November 2011 Rapport Dela Skrivet 16 November 2011 Har fixat en del minigun turrets (7 st) spridda i och runt mitt hus. Känns som ett rätt bra försvar. Hör dem skjuta lite på natten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 17 November 2011 Rapport Dela Skrivet 17 November 2011 Har fixat en del minigun turrets (7 st) spridda i och runt mitt hus. Känns som ett rätt bra försvar. Hör dem skjuta lite på natten. Skit smart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 November 2011 Rapport Dela Skrivet 17 November 2011 Med diamond handsaw från RedPower går det asbra att göra små skottgluggar som turrets kan skjuta igenom. Med det vanliga halvblocken i vanilla blir det inte riktigt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
preyas330 Skrivet 18 November 2011 Rapport Dela Skrivet 18 November 2011 Ett hus med despensers, järn dörr och dimond sword/armor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Diamond Sword, Full diamond armour och lasergevär är det som utgör mitt mobila försvar numera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg