Muggebigge Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 (redigerat) Nej Jag fyller år den 18/8 Så jag har varit 12 i snart 2 månader. Redigerat 6 Oktober 2011 av Muggebigge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 Nej Jag fyller år den 18/8Så jag har varit 12 i snart 2 månader.Vi säger väl så...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 Har ni problem med att han har fyllt 12 år så ta det i PM. Sluta gå off-topic nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pluntan Skrivet 6 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 (redigerat) För alla er som klagar på Hamachi så kan jag enkelt förklara det här för er. Min goda vän Johan har fiber alltså bäst internet av oss alla och därför valde vi att han skulle ha servern. Saken är den att han har inte öppnat portar och jag vet hur man gör men jag ska se om jag kan fixa det hos han nu i helgen om jag ska dit. Men vad är felet på Hamachi grabbar? Ni behöver engagera er i 1 minut sen är ni inne automatiskt varje gång. Sist vi tog med en 12åring = ''Jag är 12 år men jag är inte en p12a!'' Vi tjötade och medans vi spelade minecraft satt han och spelade MW2 mellan han quickscopade. Vi tog en titt på hans hus.. ett fyrkantigt skit hus som är ungefär 4x4 block hus. Redigerat 6 Oktober 2011 av BrysselOlga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 Har ni problem med att han har fyllt 12 år så ta det i PM. Sluta gå off-topic nu.När blev du moderator...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 För alla er som klagar på Hamachi så kan jag enkelt förklara det här för er. Min goda vän Johan har fiber alltså bäst internet av oss alla och därför valde vi att han skulle ha servern. Saken är den att han har inte öppnat portar och jag vet hur man gör men jag ska se om jag kan fixa det hos han nu i helgen om jag ska dit. Men vad är felet på Hamachi grabbar? Ni behöver engagera er i 1 minut sen är ni inne automatiskt varje gång. Sist vi tog med en 12åring = ''Jag är 12 år men jag är inte en p12a!'' Vi tjötade och medans vi spelade minecraft satt han och spelade MW2 mellan han quickscopade. Vi tog en titt på hans hus.. ett fyrkantigt skit hus som är ungefär 4x4 block hus. Sen när fan sa jag att jag inte är en p12a -.-? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 När blev du moderator...?Så man måste vara en moderator för att säga till användare att hålla sig till trådens ämne? Det står i reglerna, skärp dig pajas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pluntan Skrivet 6 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 Förlåt då OpeningTitles men jag trodde du sa det till mig i skype, my bad. Men vill inte starta några konflikter. Lägger till ny information i första inlägget nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 (redigerat) Över 12 år? Borde istället vara mogen. Redigerat 6 Oktober 2011 av Laserturken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pluntan Skrivet 6 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 Över 12 år? Borde istället vara mogen.Sant kanske men jag gör ju undantag och testar de men jag har aldrig riktigt varit så förtjust i barn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Men jag tänkte göra huset lite större jag vart inte själv nöjd, men jaja shit happens Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 (redigerat) Sant kanske men jag gör ju undantag och testar de men jag har aldrig riktigt varit så förtjust i barn.Sant, gillar inte heller barn så mycket men känner några få mogna 11a åringar eller 12, som är roliga att spela med, fast problemet är att dom har nästan ingen respekt för andra. Redigerat 7 Oktober 2011 av Laserturken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg