OpeningTitles Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Varför respektera någon om man själv inte är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Varför respektera någon om man själv inte är det. Vad menar du? Varför respektera någon om man själv inte är det?Vet du vad respektera är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 För alla er som klagar på Hamachi så kan jag enkelt förklara det här för er. Min goda vän Johan har fiber alltså bäst internet av oss alla och därför valde vi att han skulle ha servern. Saken är den att han har inte öppnat portar och jag vet hur man gör men jag ska se om jag kan fixa det hos han nu i helgen om jag ska dit.Om han inte vet hur man gör kan jag göra det åt honom. Hamachi segar medvetet ner om man inte köpt fullversion som sagt. Prova läsa på http://portforward.com/ först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pluntan Skrivet 7 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Jo jag vet hur man gör men jag sa till han att göra det för ett tag sen men han klagar på att lösenorden inte funkar men jag ska ta mig en titt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Skriver du om mig när det gäller lösenord så sa jag bara att namnet existerade inte ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pluntan Skrivet 7 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Nej jag syftar på portarna. Servern kommer att sättas upp runt 18:00 - 19:00, kommer stanna uppe hela natten. Så säg till efter 18.00 så kommer ni in i skype :) Texture pack som används: http://www.planetminecraft.com/texture_pac...inues-official/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Accepta skype. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pluntan Skrivet 7 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Accepta skype.Fixat internet precis ring bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Jag skulle gärna vilja vara med :) Jag har en ide´ också på vad jag kan ha för roll hehehehe.... Nej men seriöst, Jag är 15 år Jag skulle nog kunna säga att jag har lärt mig i princip allt i spelet Jag hatar Griefers så jag kommer absolut inte att Förstöra något + jag har inga som helst problem med hamachi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pluntan Skrivet 11 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2011 Fint. :) Om allt går som planerat så är det filmdags idag. Runt 16.00 - 20.00, nån gång där så händer filmningen. Meddela mig på skype eller fuska om ni ska vara med idag. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2011 Trådskaparen borde ta en titt på detta: https://lagen.nu/2008:567 1 § Denna lag har till ändamål att motverka diskriminering och på andra sätt främja lika rättigheter och möjligheter oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, funktionshinder, sexuell läggning eller ålder. Inte för jag tänker anmäla inlägget, men jag menar, man ska inte dömas efter sin ålder utan efter ens förmåga att prestera. Det finns oseriösa 17- och 20-åringar precis som det finns oseriösa 12-åringar. Och jag vet av egen erfarenhet att det finns folk här på fuska som är 12 eller yngre och bra mycket seriösare än många äldre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pluntan Skrivet 11 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2011 Trådskaparen borde ta en titt på detta: https://lagen.nu/2008:567Inte för jag tänker anmäla inlägget, men jag menar, man ska inte dömas efter sin ålder utan efter ens förmåga att prestera. Det finns oseriösa 17- och 20-åringar precis som det finns oseriösa 12-åringar. Och jag vet av egen erfarenhet att det finns folk här på fuska som är 12 eller yngre och bra mycket seriösare än många äldre.Det är absolut inte meningen att kränka någon 12 åring eller underskatta men vi tar faktiskt in 12 åringar men de som vi har ''testat'' har vi inte gillat hittills. Det har bara varit Call Of Duty, skrikigt och osymmetriska småhus på 15 blocks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg