ZxZHitmanZxZ Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 (redigerat) nice uppdatering! :lol: som windows 8 haha Redigerat 5 Oktober 2011 av ZxZHitmanZxZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Windows 8? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 5 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 (redigerat) Windows 8?ja windows 8 är likt!och om du kilckar på videon så ser du att det är microsoft som laddat upp den så den är inte fake Redigerat 5 Oktober 2011 av ZxZHitmanZxZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Diggar Microsofts nya gränssnitt, metro kallas det. Metro ska bygga på massa tjänster och produkter från Microsoft i framtiden, vi vet att Windows Phone har det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 Att dem jämt ska missbruka ordet "basically". Ser dock riktigt fint ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Microsoft har även skrivit på avtal med stora TV kanaler som BBC, Canal + och massa fler, Xbox 360 med Xbox Live ska funka som en digitalbox och Xbox Live ska ge en möjlighet att kolla på kanaler. Inte säker på hur det är men här kan ni läsa en artikel, http://microsoft-news.com/microsoft-partne...iders-for-xbox/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Microsoft har även skrivit på avtal med stora TV kanaler som BBC, Canal + och massa fler, Xbox 360 med Xbox Live ska funka som en digitalbox och Xbox Live ska ge en möjlighet att kolla på kanaler. Inte säker på hur det är men här kan ni läsa en artikel, http://microsoft-news.com/microsoft-partne...iders-for-xbox/.Låter väldigt överflödigt och nästan förlegat om du frågar mig. Nästan varenda kotte i alla fall Sverige har antingen en digitalbox eller ett uttag med ett basutbud hemma. Mja, en 10a får dem för idéen, men -10 för något som är överflödigt. Note: Detta är min egna åsikt jag har bildat, om nu era åsikter överensstämmer eller inte med min så ska det ändå inte diskuteras här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 7 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 såg även någonstans att du kunde spela xbox 360 spel på windows 8? stämmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 såg även någonstans att du kunde spela xbox 360 spel på windows 8?stämmer?Låter som en urdum idé, om man ska kunna spela Xbox 360 spel på en PC så är det väl ingen idé att ens ha en 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 8 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 Låter som en urdum idé, om man ska kunna spela Xbox 360 spel på en PC så är det väl ingen idé att ens ha en 360.eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 8 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 Har uppateringen kommit? Eller ska den? :huh: Är off nu när jag inte har internet. Skrivet från telefon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 såg även någonstans att du kunde spela xbox 360 spel på windows 8?stämmer?Xbox Live kommer finnas på Windows 8 har jag hört, men man kommer inte kunna spela XBLA spel eller 360 spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.