DjLudde Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 (redigerat) Jag och min kompis gör ett nytt försök att göra en bra minecraft let's play på svenska från vår ny channel HolyShovelGaming. Vi är sjukt tacksamma för stöd som likes och subscriptions ;) Haters gonna hate! Part 1: Enjoy! PS. Fråga inte om ni får vara med för vi tar inte in någon, inte än i alla fall ;) Redigerat 7 Oktober 2011 av DjLudde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Den va helt okej fast din kompis adam får vara mer mognare, asså typ "ja ska gå o döda grisar med deras kött" förstör ju videon. Men annars så var du bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Den va helt okej fast din kompis adam får vara mer mognare, asså typ "ja ska gå o döda grisar med deras kött" förstör ju videon. Men annars så var du bra.Tack, får ta och lära Adam lite hyffs ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Jag vill ha tillbaka dessa 10 minuter av mitt liv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Varför håller alla på med lets play? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 (redigerat) Jag vill ha tillbaka dessa 10 minuter av mitt liv.Finurligt copypaster... Dit problem btw... Varför håller alla på med lets play?Kul att göra Redigerat 7 Oktober 2011 av DjLudde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Finurligt copypaster... Dit problem btw...Vad menar du med "copypaster", sen stavas det "ditt" och inte "dit". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 8 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 Vad menar du med "copypaster", sen stavas det "ditt" och inte "dit".Tak do vät jagg! Part 2 är iaf uppe nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 Vilket museum har adam fått sin mic ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 8 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 Vilket museum har adam fått sin mic ifrån?Läs youtube description, råkade ha aldeles för högt ljud på skype och min egen mic för långt från käften :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 15 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Sorry för dubbelpost :( men jag vill meddela er att va har ett antal fler filmer nu som ni kan ge en chans iaf... Vi vet att vi inte är särskilt bra comentators (det är därför vi tränar), så därför kankse ni gillar den här: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 5 November 2011 Rapport Dela Skrivet 5 November 2011 Vilket museum har adam fått sin mic ifrån?hahahaha! rofl xD Keep it up ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg