Hoppa till innehåll

Allmän Fråga Bara

WishCookie

Rekommendera inlägg

Du syftar väl på Nomatic nu, Mumutio? Vad jag förstått så sade bara Katuskun, Proccito och Rawr emot, men Nomatic som du sa, tryckte ned.

Hoppas jag i alla fall. Proccito har i alla fall sagt at han tycker det är löjligt att trycka ned mig för allt jag säger.

Snällt att du säger till ändå :)

Här i alla fall har jag rätt. Anorexia betyder bara aptitlöshet. Anorexia Nervosa betyder nervös aptitlöshet. Det är inte samma sak.

Förlåt om jag sårade dig/er.

onT: Tänk på att det är bättre att äta ingenting eller någonting alls för att gå upp i vikt, men självklart ska du söka hjälp vid din kraftiga undervikt.

Du ska må bra över din kropp och tycka om att äta :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man måste ju inte behandla Layton och Guggo likadant, det skulle du ju knappast göra IRL. ;)

Känner varken Layton eller Guggo IRL så det är omöjligt att säga. Jag får kritik för jag säger lite knasiga grejer ibland, men jag målar mig inte själv som något offer för det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du syftar väl på Nomatic nu, Mumutio? Vad jag förstått så sade bara Katuskun, Proccito och Rawr emot, men Nomatic som du sa, tryckte ned.

Hoppas jag i alla fall. Proccito har i alla fall sagt at han tycker det är löjligt att trycka ned mig för allt jag säger.

Snällt att du säger till ändå :)

Här i alla fall har jag rätt. Anorexia betyder bara aptitlöshet. Anorexia Nervosa betyder nervös aptitlöshet. Det är inte samma sak.

Förlåt om jag sårade dig/er.

onT: Tänk på att det är bättre att äta ingenting eller någonting alls för att gå upp i vikt, men självklart ska du söka hjälp vid din kraftiga undervikt.

Du ska må bra över din kropp och tycka om att äta :D

Själva ordet anorexia må betyda "aptitlöshet", men sjukdomstillståndet är inte riktigt samma sak.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Era gnällspikar, jag behandlar alla likadant på här forumet. Tycker jag någon är löjlig så säger jag det.

Lustigt att du kallar oss för gnällspikar när det är du som klagar/gnäller på allt och alla.

Själva ordet anorexia må betyda "aptitlöshet", men sjukdomstillståndet är inte riktigt samma sak.
Förstod inte vad du menade. Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lustigt att du kallar oss för gnällspikar när det är du som klagar/gnäller på allt och alla.

Förstod inte vad du menade.

Kortfattat, det betyder aptitlöshet, men i själva verket så tänker personer med anorexi på mat hela tiden. Personen är hungrig men står emot.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aså inte för att vara elak eller nåt men Wishcookie har det riktigt svårt i livet. Först problem i familjen, nu detta. Men om detta så säger jag som dom flesta, anorexia, eller du kanske inte har det fast du vill ändå inte äta, vilket du måste kämpa emot och säga att du är nöjd med din kropp och du själv vet att du är smal, då kan man bli frisk från detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...