Layton Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Du syftar väl på Nomatic nu, Mumutio? Vad jag förstått så sade bara Katuskun, Proccito och Rawr emot, men Nomatic som du sa, tryckte ned. Hoppas jag i alla fall. Proccito har i alla fall sagt at han tycker det är löjligt att trycka ned mig för allt jag säger. Snällt att du säger till ändå :) Här i alla fall har jag rätt. Anorexia betyder bara aptitlöshet. Anorexia Nervosa betyder nervös aptitlöshet. Det är inte samma sak. Förlåt om jag sårade dig/er. onT: Tänk på att det är bättre att äta ingenting eller någonting alls för att gå upp i vikt, men självklart ska du söka hjälp vid din kraftiga undervikt. Du ska må bra över din kropp och tycka om att äta :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Era gnällspikar, jag behandlar alla likadant på här forumet. Tycker jag någon är löjlig så säger jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Era gnällspikar, jag behandlar alla likadant på här forumet. Tycker jag någon är löjlig så säger jag det.Man måste ju inte behandla Layton och Guggo likadant, det skulle du ju knappast göra IRL. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Man måste ju inte behandla Layton och Guggo likadant, det skulle du ju knappast göra IRL. ;)Känner varken Layton eller Guggo IRL så det är omöjligt att säga. Jag får kritik för jag säger lite knasiga grejer ibland, men jag målar mig inte själv som något offer för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Du syftar väl på Nomatic nu, Mumutio? Vad jag förstått så sade bara Katuskun, Proccito och Rawr emot, men Nomatic som du sa, tryckte ned. Hoppas jag i alla fall. Proccito har i alla fall sagt at han tycker det är löjligt att trycka ned mig för allt jag säger.Snällt att du säger till ändå :) Här i alla fall har jag rätt. Anorexia betyder bara aptitlöshet. Anorexia Nervosa betyder nervös aptitlöshet. Det är inte samma sak.Förlåt om jag sårade dig/er.onT: Tänk på att det är bättre att äta ingenting eller någonting alls för att gå upp i vikt, men självklart ska du söka hjälp vid din kraftiga undervikt.Du ska må bra över din kropp och tycka om att äta :DSjälva ordet anorexia må betyda "aptitlöshet", men sjukdomstillståndet är inte riktigt samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 (redigerat) Era gnällspikar, jag behandlar alla likadant på här forumet. Tycker jag någon är löjlig så säger jag det.Lustigt att du kallar oss för gnällspikar när det är du som klagar/gnäller på allt och alla.Själva ordet anorexia må betyda "aptitlöshet", men sjukdomstillståndet är inte riktigt samma sak.Förstod inte vad du menade. Redigerat 15 Oktober 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Lustigt att du kallar oss för gnällspikar när det är du som klagar/gnäller på allt och alla. Förstod inte vad du menade.Kortfattat, det betyder aptitlöshet, men i själva verket så tänker personer med anorexi på mat hela tiden. Personen är hungrig men står emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 ... Okej, men hur kan man vara hungrig och sugen på mat om man inte har någon aptit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 ...Okej, men hur kan man vara hungrig och sugen på mat om man inte har någon aptit?Man har en aptit. :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Aså inte för att vara elak eller nåt men Wishcookie har det riktigt svårt i livet. Först problem i familjen, nu detta. Men om detta så säger jag som dom flesta, anorexia, eller du kanske inte har det fast du vill ändå inte äta, vilket du måste kämpa emot och säga att du är nöjd med din kropp och du själv vet att du är smal, då kan man bli frisk från detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.