Muggebigge Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Hej! Är alla glada o goa!? Jag hoppas det! Som rubriken lyder så kan man säga om den är snäll, dum, man hatar den och så vidare. T.ex. Användare 1 Gillade honom förrut men inte längre Användare 2 Har inget emot honom. Och så vidare....... Jag kan ju inte skriva om nån som är över mig så jag väntar på att någon skriver om mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Mycket dryg person, att bedöma av vad jag sett. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Ja... snel tror jag väll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Självklart gillar man PPP, vem gört inte? :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Asså, det finns redan en sån här tråd, varför skapa en ny? För att inte få någon varning så kan jag väl åtminstone säga att jag inte gillar KawaiiNeko, men att jag inte har något emot honom... för tillfället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Du inte gilla Neko? :c Joo, du är väl ok. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Som rubriken lyder så kan man säga om den är snäll, dum, man hatar den och så vidare. Jaha.. så vad är syftet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 10 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Jaha.. så vad är syftet?Det är en lek! Måste det ha nåt syfte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 ^ | | Verkar inte ens vara mogen nog att platsa i P12-kategorin.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Det är en lek! Måste det ha nåt syfte?Det är alltså okej om jag skulle kalla någon jävla fitta? Om jag nu tycker det? Utan syfte och utan motivering? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Asså, det finns redan en sån här tråd, varför skapa en ny?För att i den tråden säger folk bara "ja" eller "nej", underhållande inte sant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 http://www.fuska.se/forum/Personen_Oever_D...ur-t153583.html Låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg