Hoppa till innehåll

Ny Lärare I So


Fjeddo

Rekommendera inlägg

Tror knappast att de skulle lyssna på mig om jag gick själv, får försöka få med mig andra isf.

Nämn att alla tycker som du men inte orkar göra något åt det.

 

Krävs mycket för att dem ska byta ut en lärare. Så nej, ni kommer inte få en ny lärare bara för att er nurvarande är tråkig och förklarar dåligt.
Vi fick faktiskt en extralärare på min gamla skola i högstadiet då en mängd tjejer i klassen klagat hos rektorn. Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska försöka få med mig andra, annars får jag väll gå dit själv..

 

Om de inte skulle bry sig, finns det något bra sätt att få upp motivationen på? Isf hur?

"bara lite till, sen är det över, bara lite till, ett prov till, en inlämning till, fortsätt kämpa" är ungefär den motivationsfilosofin jag har haft under de senaste 4 åren.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kolla på gratis föreläsningar på internet med duktigare lärare. Kan bli svårt att hitta på svenska bara, men då tränar du engelskan samtidigt.

http://www.khanacademy.org/ har ett stort utbud.

Ska kolla på det där!

 

"bara lite till, sen är det över, bara lite till, ett prov till, en inlämning till, fortsätt kämpa" är ungefär den motivationsfilosofin jag har haft under de senaste 4 åren.
Jo, antar att det är det bästa man kan göra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...