SURF Skrivet 15 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Beskriv en SWOT-analys!En analysmodell för att ta reda på ett företags, en produkts el. dylikts styrkor, svagheter, möjligheter och hot på marknaden. Vad gör buffen The Art of War i World of Warcraft och till vilket syfte?Your autoattacks have a x% (beroende på level) chance to make your next Exorcism instant, free and cause 100% additional damage. Ja, jag använde Google. Jättemycket. Vad är din personliga åsikt om vad som hände de tre dagarna 1969 då många påstod att Jimi Hendrix hade blivit kidnappad?Intressant idé som förmodligen inte skulle fungera idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Varför heter tråden "Den alternativa frågetråden" och inte Mustaschmannens frågetråd? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 15 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Varför heter tråden "Den alternativa frågetråden" och inte Mustaschmannens frågetråd? :)Därför att "Den alternativa frågetråden" väcker mer intresse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Är du beff ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 15 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Är du beff ?Inte för tillfället, nej tyvärr. Ska jobba på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Piff eller puff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 Tycker du pressen är stor när man har en egen frågetråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 17 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 Piff eller puff?Puff, klart coolare grabb som inte alls är lika irriterande. Skönare namn att uttala också, för den delen. Tycker du pressen är stor när man har en egen frågetråd?Nej, inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 Vilket parti i riksdagen sympatiserar du med mest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 17 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 Vilket parti i riksdagen sympatiserar du med mest?Jag röstade blankt senast då jag inte anser mig stå speciellt nära något partis agenda, men med pistolen mot huvudet skulle jag nog lägga min röst (riksdagsvalet snackar vi, antar jag) på folkpartiet - mest pga deras relativt vettiga skolpolitik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Förväntar Mustachmannen med att gå vinst i sin budgivningstråd i fuskamyntsforumet? Hur lång tid innan man fyller 18 bör man börja plugga körkortsteori? Ibland dunkar mitt hjärta till några extra gånger, har jag hjärtproblem? Och hur i hela världen, kan användaren FreakyStyley få sitt hår så fint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Hur många block i bredd består en chunk in minecraft av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.