Proccito Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 (redigerat) Hejsan! Nu är det så att jag har lite krokiga fingrar, och när jag spelar gitarr så fastnar dom i ett specielt läge så jag måste först veckla ut dom, så dom blir "raka" och sedan böja dom igen, vilket gör att jag har lite svårt att spela i takt men musiken. Hur ska jag få dom att blir mindre krokiga? Här är en bild: ni kan få vrida på det eller så EDIT: här har jag tagit ner långfingret och pekfingret, så ringfingret är någorlunda rakt, men om ni kollar på lillfingret, så är det ungefär så ringfingret ser ut i normala fall Redigerat 18 Oktober 2011 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Gå till en läkare och fråga. Kanske är vinkeln men det där ser inte riktigt bra. Men antar att de har varit så hela livet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 nja, det är delvis mitt egna fel. Det var en lärare i tvåan som kunde göra så att bara topparna av fingrarna var böjda, och jag blev lite avis på det, så där har du det ;) men jag ska se om jag kan göra det någon gång. åker snart hem, så kanske nästa vecka antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 19 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2011 Är det bara jag som ser fel, eller är inte fingertoppen väldig svullen också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 19 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2011 Är det bara jag som ser fel, eller är inte fingertoppen väldig svullen också?Gitarrfingrar :D Blir så när man övar mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2011 Gitarrfingrar :D Blir så när man övar mycket.det är inget jag kan hålla med om. brukar få lite sår om jag spelat väldigt mycket men aldrig att det svullnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2011 Är det bara jag som ser fel, eller är inte fingertoppen väldig svullen också?Dom har varit röda ganska länge, så jag tror inte det är något nyttOch när jag spelar gitarr så får jag märken, ja, men det är som groppar där strängen trycker in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 19 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2011 Fingertoppar som sandpapper har jag varit med om, men inte sådan där svullnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 19 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2011 det är inget jag kan hålla med om. brukar få lite sår om jag spelat väldigt mycket men aldrig att det svullnar^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2011 Fingertoppar som sandpapper har jag varit med om, men inte sådan där svullnad.river på fingrarna också, kan vara det :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 20 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2011 Hejsan! Nu är det så att jag har lite krokiga fingrar, och när jag spelar gitarr så fastnar dom i ett specielt läge så jag måste först veckla ut dom, så dom blir "raka" och sedan böja dom igen, vilket gör att jag har lite svårt att spela i takt men musiken. Hur ska jag få dom att blir mindre krokiga? Här är en bild: ni kan få vrida på det eller så EDIT: här har jag tagit ner långfingret och pekfingret, så ringfingret är någorlunda rakt, men om ni kollar på lillfingret, så är det ungefär så ringfingret ser ut i normala fallWHAT..THE..FUCK!? Aldrig sett tidigare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2011 WHAT..THE..FUCK!?Aldrig sett tidigare :DDet var just det ;)Nä men åker hem på Söndag, så jag tror jag sticker till läkaren på Måndag eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.