lonnblads Skrivet 21 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2011 Tjena Fuskare! ;) Har då sålt min gamla burk och behöver en ny fräsch! :) Har en budget på 8000-10000kr. Någon vänlig själ som vill bygga ihop ett förslag till mig? :) Ska användas till gaming, videoredigering m.m. MVH Lonnblads Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2011 Bra budget. Kommer hålla mycket längre än de senaste trådarna som frågar efter datorer för 6k. Jag skulle letat upp ett paket för runt 8k med GTX560Ti och i5 processor. Det är mest prisvärt idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 21 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2011 (redigerat) http://www.inet.se/kundvagn/visa/1022134/2011-10-21 Här har du. Redigerat 21 Oktober 2011 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2011 Alltid ska folk ligga precis över den budgeten man ger ut :P Jag skulle tagit GTX560Ti, istället samt billigare chassi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 21 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2011 Alltid ska folk ligga precis över den budgeten man ger ut :P Jag skulle tagit GTX560Ti, istället samt billigare chassi.GTX580 är ju dock mycket bättre. :) Chassi är inget man ska snåla på imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2011 (redigerat) Chassi är väl en smaksak, utöver kylningen. Jag tänker i alla fall att en GTX560Ti är mer prisvärd. Så får man 2000kr över till nästa datorköp om flera år. Jag köpte en dator för 7k för 3 år sen och den funkar fortfarande. Förstår inte vad alla ska med så bra datorer till... Redigerat 21 Oktober 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 21 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2011 Förstår inte vad alla ska med så bra datorer till...Jadu, kanske Bf3? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2011 Det har trots allt GTX560Ti som recommended om jag inte minns fel. Personligen tycker jag att höga inställningar är overrated och att BF3 inte är något nytt utöver BF2, av det lilla jag sett och hört. Det är bara att alla kompisar ska skaffa det så måste man själv göra det. Också suger EA samt origin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 21 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2011 Det har trots allt GTX560Ti som recommended om jag inte minns fel. Personligen tycker jag att höga inställningar är overrated och att BF3 inte är något nytt utöver BF2, av det lilla jag sett och hört. Det är bara att alla kompisar ska skaffa det så måste man själv göra det. Också suger EA samt origin.Det är enorm skillnad mot BF2, det är sex år gammalt. Höga inställningar behöver man inte bry sig om ifall att man inte är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2011 Menade inte BF2, utan det förra BF-spelet. Black Ops eller vad det nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 22 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2011 Menade inte BF2, utan det förra BF-spelet. Black Ops eller vad det nu heter.Snälla, för helvete.Blanda inte ihop CoD och BF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2011 (redigerat) Modern Warfare 2 då? Sista gissningen. Redigerat 22 Oktober 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.