360Xbox Skrivet 28 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2012 (redigerat) Väntar på läraren. Redigerat 28 Mars 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 28 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2012 Sitter och tänker på vrf jag alltid laggar ut från spel och väntar på min dator :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2012 (redigerat) Bestiger det hypotetiska berget av matteuppgifter med "eye of the tiger Levels" Redigerat 28 Mars 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2012 Hatar mig själv för att jag glömt bort att göra hemprovet som är tills imorgon (idag) och är för överväldigad för att börja nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 3 April 2012 Rapport Dela Skrivet 3 April 2012 (redigerat) Sitter och redigerar ett ljudklipp så det att det blir lite längre. Redigerat 3 April 2012 av Demopan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 3 April 2012 Rapport Dela Skrivet 3 April 2012 Skrev nyss klart min engelska-uppsats om Radiohead, nu är jag nervös inför redovisningen imorgon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 April 2012 Rapport Dela Skrivet 3 April 2012 Försöker plugga biologi, men datorn distraherar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 April 2012 Rapport Dela Skrivet 3 April 2012 Sitter och kikar på RS-fälgar till min Audi, men inser att min ekonomi inte klarar av det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 April 2012 Rapport Dela Skrivet 7 April 2012 Dricker cola och chillar i köket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 April 2012 Rapport Dela Skrivet 12 April 2012 Kollar på en dokumentär om Columbine skolmassakern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 April 2012 Rapport Dela Skrivet 14 April 2012 Väntar på kaffe och sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 18 April 2012 Rapport Dela Skrivet 18 April 2012 Försöker göra SO-arbete om franska revolutionen som ska vara inne på fredag. Har skrivit 56 ord på tre timmar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.