FreakyStyley Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Lyssnar på Glaze's ny låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Du kanske ska dra ner på koffeinet ?VILKETJÄVLAKOFFEINJAGHARBARADRUCKIT0,75LCOLAIDAGOCHHALVLITERTEOCHENHALVLITERSAFTOCHENLITERVATTEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 VILKETJÄVLAKOFFEINJAGHARBARADRUCKIT0,75LCOLAIDAGOCHHALVLITERTEOCHENHALVLITERSAFTOCHENLITERVATTEN!Jag tror Draghon är i sin tuffa period. Ontopic: Försöker öppna en gate i Skyrim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Bestämde mig för att lära mig Street Spirit (Fade Out) istället, då jag hittade bättre tabs till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 Photoshopar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 Kollar på E3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 Sitter och pular med min uppladdningslista inför Metaltown :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2012 Sitter och äter jordgubbar med en tjej i klassen medan jag väntar på min buss som kommer om ~10 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2012 Sitter och äter jordgubbar med en tjej i klassen medan jag väntar på min buss som kommer om ~10 minuter. ;| Ontopic: Kom nyss hem efter en fika där alla andra fikade och jag satt och hoppades på att någon inte skulle orka mer då jag inte hade några pengar med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2012 Ska snart börja baka chokladmuffins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2012 (redigerat) Vaknade just nu 4:30 för jag ska ta en buss till Umeå vid 5:35 och börja jobba 07:00. Jag dock fråga om jag kan börja jobba 08:00 istället, för då kan jag vakna 06:00 och ta ett tåg vid 07:00. Redigerat 25 Juni 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2012 Är arg på regnet, kan inte gå ut för helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.