cubone Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Hej, jo nu är det så att jag har gått och blivit kär i en 7:a (jag är 8:a) och jag vill gärna vilja våga prata med henne och liknande och tillslut kke t.o.m. bli ihop med henne... Enda problemet är att jag inte vet hur jag ska ta "första steget"... Men jag vill riktigt gärna prata med henne och sådant... Sen bor vi grannar oxå... Så... om ngn har ngt tips om vad jag kan göra för att starta en "relation" med henne så skriv gärna det här. Mvh cubone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Börja med att säga Hej när det passar. Du kan också ställa frågor som att fråga vad klockan är även om du redan vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 (redigerat) Ögonkontakt utanför huset ! INTE GENOM FÖNSTREN ! Samt hälsa som WASD sa. Redigerat 25 Oktober 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Prata med henne på vägen till skolan om ni går i samma skola? Annars är allt det andra bra tips :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Efter som att det skiljer ett år mellan er, så ser jag inget större problem med att bli ihop med henne. Min gamla klasskamrat hade en i 7an som flickvän, funkade jätte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Efter som att det skiljer ett år mellan er, så ser jag inget större problem med att bli ihop med henne.Det som skiljer sig är inte biologiskt utan en mental barriär uppehållen av att andra förväntar sig att man umgås med folk i samma årskurs i grundskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 26 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2011 Prata med henne på vägen till skolan om ni går i samma skola? Annars är allt det andra bra tips :)Ja vi går i samma skola men vi åker olika vägar och olika tider... :S TAck för alla tipsen ska göra så gott jag kan med detta nu :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 26 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2011 Igen? Men försök på ögonkontakt med henne. Om hon ser på dig och du ser på hon utan att hon inte vänder och går undan, då är du i progress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2011 Igen? Men försök på ögonkontakt med henne. Om hon ser på dig och du ser på hon utan att hon inte vänder och går undan, då är du i progress.Kan ju också vara vanlig artighet, man hälsar ju på sina grannar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.