Nazar Skrivet 28 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 Tja, tja. Jag har det lite tråkigt med att spela ensam och skulle vilja ha partner till BF3. Någon som vill köra med mig på MP? PSN: JOHN-HONDA Adda mig när ni kan. BTW en sak. Mick funktionen i BF3 är lite trasig. Man kan inte höra varandra. MEN, jag tänkte att vi kunde kommunicera genom Skype medans vi spelar BF3. Så ja, hör av er. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 28 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 Jadu, jag kanske köper BF3 men det beror på. Har frågat en massa kompisar på facebook och ställt en fråga om vad jag ska köpa BF3, Mw3 eller WoW? Många röster på Mw3 .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 28 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 Alltså, du får väl ta och kolla på spelen hur de verkar o bestämma själv... Battlefield 3 är mer taktik, med helikoptrar, pansarvagnar, båtar och massa sånt. Det har olika klasser som alla fyller en varsin roll. Modern Warfare 3 är mer run and gun. Man bryr sig inte så mycket om taktik, man bara springer runt med sitt vapen o dödar alla man ser, kastar en frag här och där och så håller det på så. Battlefield 3 är på så sätt mer ett lagspel, medan Modern Warfare 3 är mer ett lonewolf-spel. Det är bara upp till dig vad du föredrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 28 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 (redigerat) EDIT: My mistake. Redigerat 28 Oktober 2011 av Skelzor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 29 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2011 Alltså, du får väl ta och kolla på spelen hur de verkar o bestämma själv... Battlefield 3 är mer taktik, med helikoptrar, pansarvagnar, båtar och massa sånt.Det har olika klasser som alla fyller en varsin roll. Modern Warfare 3 är mer run and gun. Man bryr sig inte så mycket om taktik, man bara springer runt med sitt vapen o dödar alla man ser, kastar en frag här och där och så håller det på så. Battlefield 3 är på så sätt mer ett lagspel, medan Modern Warfare 3 är mer ett lonewolf-spel. Det är bara upp till dig vad du föredrar. Har du spelat Modern Warfare 3 eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 29 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2011 Älskar folk som jämfor COD med BF. Det är ju två helt olika spel förfan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 29 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2011 Älskar folk som jämfor COD med BF. Det är ju två helt olika spel förfan.Som att jämföra ett äpple med ett päron. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 Har du spelat Modern Warfare 3 eller?Hoppas du skämtar nu va? Alla andra CoD spel har varit som han beskriver, "run and gun", så jag tvivlar på att detta spel kommer förändra något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Jadu, jag kanske köper BF3 men det beror på.Har frågat en massa kompisar på facebook och ställt en fråga om vad jag ska köpa BF3, Mw3 eller WoW?Många röster på Mw3 ..Troligtvis för att dina kompisar är 12år? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Troligtvis för att dina kompisar är 12år? 50 - 50.. Men adda mig på psn: OpeningtitlesJag ska köpa BF3. Cod börjar bli för uttråkat.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROMARIO Skrivet 22 December 2011 Rapport Dela Skrivet 22 December 2011 Tja! ta mig är i rank 14 och heter minimaiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg