insanity Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Jag skulle vilja ha schyssta tips på bra tv-serier nu när jag har ledigt. Det mesta funkar typ tror jag :P Kollar just nu på; American Dad, Family Guy, South Park, HIMYM, Walking Dead. Ska också börja följa Danne o Beckan (handlar om grabbarnas tatueringsstudio) som ska börja gå på Svt senare i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Sopranos. Världens bästa tv-serie enligt många. "It's not a tv-serie, it's a 100 hour movie" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Stargate SG-1 diggar jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Hawaii five-o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 (redigerat) EDIT: Oj fail, såg inte att du redan kollade på family guy ^^ onT: Solsidan är en rolig svensk serie som de flesta gillar, men du kanske har sett dem, inte vet jag. Högst troligt. Jag gillar också brittiska deckarserier av Agatha Christe, Miss Marple och Poirot. Det är ett mysigt tidsfördriv. The Vampire Diaries :) Redigerat 3 November 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Jag skulle vilja ha schyssta tips på bra tv-serier nu när jag har ledigt. Det mesta funkar typ tror jag :P Kollar just nu på; American Dad, Family Guy, South Park, HIMYM, Walking Dead. Ska också börja följa Danne o Beckan (handlar om grabbarnas tatueringsstudio) som ska börja gå på Svt senare i veckan. Family Guy. Sjukt roligt enligt mig :)Scrubs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 2 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Tackar för tipsen Sopranos måste jag nog ge en chans faktiskt. Har hört många snacka om den serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 November 2011 Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 Chuck Spartacus: Blood and Sand Game of Thrones Dexter The Big Bang Theory Mina fem favorit serier iaf :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 November 2011 Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 Dexter, sen har jag hört att Sons of Anarchy ska vara riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 November 2011 Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 (redigerat) double post Redigerat 14 November 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 The Wire. Själv har jag bara sett första avsnittet, men det verkar väldigt bra. Det räknas som en av världens bästa tv-serier och har 9.6 i rating på IMDB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 November 2011 Rapport Dela Skrivet 17 November 2011 BREAKING BAD. Boardwalk Empire. Rubicon. Hawaii 5'o. The Killing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.