Hoppa till innehåll

Youtube


JJespeRR

Rekommendera inlägg

Tjena, jag har varit medlem på youtube sedan 2006. Men jag undrar hur vissa kan t.ex ha länkar i bakgrundsbilden på sin kanal. Och lägga ut över 15 min klipp (Hörde att man måste ha typ 200 subs)

 

Och sen att vissa kan ändra spelaren till typ hastighet på klippet 2x 1.5x osv..

 

Även hur gör man en timer? http://www.youtube.com/watch?v=5rIn_-GCOlk

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En dag fanns det helt plötsligt hastighetsinställningar på en av mina videos, aldrig sett det sen dess. En sån timer gör man i youtubes inbyggda annotation/video editor. Har sett kanaler med väldigt få subscribers som har bakgrundsbilder så det är bara att googla på hur man fixar det. Jag tror alla kan lägga upp långa klipp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror inte det finns nån "Youtube Premium". Alla YT partners får tillgång till att ladda upp långa videoklipp. 15 min max, tror jag det var. Det du menar är nog Partners, som man kan bara få om man har många subscribers och många som har kollat på dina videos.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror inte det finns nån "Youtube Premium". Alla YT partners får tillgång till att ladda upp långa videoklipp. 15 min max, tror jag det var. Det du menar är nog Partners, som man kan bara få om man har många subscribers och många som har kollat på dina videos.

Finns många som har längre klipp ju
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror inte det finns nån "Youtube Premium". Alla YT partners får tillgång till att ladda upp långa videoklipp. 15 min max, tror jag det var. Det du menar är nog Partners, som man kan bara få om man har många subscribers och många som har kollat på dina videos.

Du behöver inte vara partner för att ladda upp filmer över 15 min, bara ha aktiverat kontot med mobil ect ect
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...