Maggi Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 (redigerat) Jag fick en *§3.5* från en kille. Vad betyder det? Det var för en skönhetsbehandling... så är han intresserad eller "ville han bara ge den åt mig"? Jag vet inte om jag ska våga fråga honom rakt ut. Och det känns konstigt att använda rabattkoden nu. Redigerat 12 November 2011 av Raptomex §3.5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Jag fick en rabattkod till groupon från en kille. Vad betyder det?Det var för en skönhetsbehandling... så är han intresserad eller "ville han bara ge den åt mig"?Jag vet inte om jag ska våga fråga honom rakt ut. Och det känns konstigt att använda rabattkoden nu.Hur gammal är du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Jag fick en rabattkod till groupon från en kille. Vad betyder det?Det var för en skönhetsbehandling... så är han intresserad eller "ville han bara ge den åt mig"?Jag vet inte om jag ska våga fråga honom rakt ut. Och det känns konstigt att använda rabattkoden nu.Killar är enkla. Han antog att du hade större nytta/glädje av den han själv. Vad det betyder? Att du nu har en rabattkupong till Groupon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Killar är enkla. Han antog att du hade större nytta/glädje av den han själv. Vad det betyder? Att du nu har en rabattkupong till Groupon.Eller så tyckte han att hon behöver en skönhetsbehandling. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 8 November 2011 Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 xD Eller så försöker hon göra reklam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 November 2011 Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 Låst för §3.5. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg