Maggi Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Ni kanske tycker att det är för tidigt, men vad önskar ni er i julklapp? Här kan man lätt bli inspirerad och hitta vad man själv vill ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Likvida medel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Moppe pengar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Fred på Jorden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 (redigerat) Fred på Jorden.<33333 Kom på en till grej. En ny dator :visslar: Redigerat 7 November 2011 av Rhino Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Önskar en bra fortsättning i mitt liv, och lycka! (Haha, slå det!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Önskar en bra fortsättning i mitt liv, och lycka! (Haha, slå det!)ledsen, det är väldigt svårt att slå abstrakta substantiv :P Nä men jag önskar mig MW3 och BF3Annars pengar, för jag är lite av en sparare, och sparar gärna så mycket som möjligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 ledsen, det är väldigt svårt att slå abstrakta substantiv :P Nä men jag önskar mig MW3 och BF3Annars pengar, för jag är lite av en sparare, och sparar gärna så mycket som möjligtKanske var den inte så rimlig som Juicelol's, men funkar ändå bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Kanske var den inte så rimlig som Juicelol's, men funkar ändå bra!jag brukar få ganska mycket pengar på jul, kanske 1000kr, och jag har min födelsedag några dagar innan, och där kanske jag får 1000-1500kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Pengar så jag kan resa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 jag brukar få ganska mycket pengar på jul, kanske 1000kr, och jag har min födelsedag några dagar innan, och där kanske jag får 1000-1500krCiterade fel person? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg