360Xbox Skrivet 5 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2012 Episod 11 spoiler Jag hatar Carl nu eftersom han kastade stenar på walkern istället för att skjuta den så att den kom loss och dödade Dale, och han tappade till och med Darryls pistol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 20 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 Ingen gillar Carl ^^ Säsongsavslutningen gick upp o ner, men s3 blir nog riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2012 (redigerat) Säsongsavslutning spoiler Jag tyckte riktigt synd om Herschel när han var tvungen att lämna sin kära farm. :( De 2 som dog brydde jag mig inte om alls, visste knappt vilka dom var. Jag är jävligt peppad för fängelset som man såg i slutet. Redigerat 21 Mars 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Kollade klart på sista avsnittet igår :D Var det ett fängelse? Såg ut som ett flyktingläger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Kollade klart på sista avsnittet igår :D Var det ett fängelse? Såg ut som ett flyktingläger.Det är ett fängelse, iaf om man ska gå efter comic serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Trailer till säsong 3! http://existenz.se/out.php?id=59359 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Trailer till säsong 3! http://existenz.se/out.php?id=59359Ser otroligt mycket bättre ut än andra säsongen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.