CooLzlAy3r99 Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Derf, Proccito, FreakyStyley: Tack! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 När studiebidraget kommer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 När man inser att man fyller år på fredag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 När man inser att man fyller år på fredag :DGrattis i förskott ! min dagliga kvälls cigarett och harry potter på ljudbok ute på trappan, förgyller min dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 när man kommer hem från en arbetsdag och sätter sig vid datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 (redigerat) När man tar årets sista dopp i sjön. Redigerat 5 December 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 När man hittar bra musik man aldrig hört förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 (redigerat) när man har hela klassen emot sig i en argumentation ang. om vi bör byta till republik och så äger man alla ändå tills dom inte har några argument längre. Ägda :) Redigerat 7 December 2011 av Derf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 när en jolt smakar precis som förväntat Trodde Jolt smakade gott, men det smakar sur cola :< OnT: När min tand slutade blöda, så jag inte behöver ha en bomullsgrej i munnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 När man inser att man har mer pengar på kortet än man tror. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 När man hittar bra musik man aldrig hört förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 När man får födelsedags present av morföräldrarna och får reda på att familjen skickat packet som snart är här :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.